LEPAAAAAAA SAM DO YAYAAAA :)

četvrtak, 22.06.2006.

KAKO JE TRULO I DOSADNO....


Ajme majko mila kako je dosadno....uvijek jedva dočekam preznike, a sad sam ih pogotovo jedva dočekala jer sam napokon zauvijek završila sa srednjom školom...ali mi nekad dolaze periodi kad neznam kaj bi sama sa sobom jer mi je tak dosadno da bi poludila....
Jučer smo uglavnom imali u školi podjelu svjedođbi i da se pohvalim da sam maturirala sa 4!!!!!
Jako sam pametna wink wink wink wink wink da da moš si mislit....
Uglavnom...danas je tekma i u mom kvartu je na igralištu organizirano gledanje tak da budemo naravno gledali tekmu polupijani ali nema veze....
Poslije toga najvjerovatnije idemo van ali kam to ćemo se još dogovoriti...
Za kraj jedna nova pjesmica sa novog Cecinog albuma koji je prejeben i možete ga skinuti na
podrum.net


CECA
KOŽA PAMTI

Nikada, nikada, nikada, nikada
sa tobom vise nikada
Ni vazduha izmedju dlanova
ni predaha izmedju uzdaha
u prolazu tela pripijena
bez imena, samo bez uspomena
Lepo naslepo, te tvoje usne stranca
ma, lepo do bola kad pokupis neznanca
ljubi me ti, nikada te vise necu videti
al' koza pamti
Lepo naslepo, ni kajanja, ni srama
ni juce, ni sutra, ni dzentlmen, ni dama
ljubi me ti, nikada te vise necu videti
al' koza pamti
Ni razmaka izmedju redova
bez pitanja, vidljivih tragova
u prolazu tela pripijena
bez imena, samo bez uspomena
Lepo naslepo, te tvoje usne stranca
ma, lepo do bola kad pokupis neznanca
ljubi me ti, nikada te vise necu videti
al' koza pamti


- 12:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Design © by : Poison Angel