rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


| Comments On/Off |

Bijeli Grom

Dizajn: Bijeli Grom

za one koji igraju gladiatus

stisnite ovdje i postat cete jaki gladijator ali prvo se morate registrirati a onda ovo stisnut

Linkovi


malo slika

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

o meni

ime:LEO
prezime:NEZNAM
di zivim :VINKULJA MAJKA
kiloiko god:16
i to je to da

subota, 15.09.2007.

moj prvi post

dakle ovo je moj prvi post na ovom blogu ja sam i prije imo blog pa ako vas zanima stisnite ovdje pa da nastivim s postom. komentare mozete pisati kakve god zelite i budite sigurni da cu vam vratiti komentar ali uglavnom cu ja pisati vama a onda vi vracat meni jel moze tako...sad vise neznam sta da napisem pa cu vam pisat sta se deailo u mojoj skoli...jedan lik ja bio budala i skocio s stepenica pa ga je nastavnik kaznio ali lik cim nastavnik ode on radi opet sta hoce i to bi bio prvi posta...sretanzubobeljcoolnjamihrvatskahrvatskahrvatska



| Comments on (Comments 36) | Printing | moj prvi post |