leonella

petak, 18.08.2006.

ODLAZIM....

Eto prijatelji moji dragi i manje dragi, znani i neznani... dosao je dan mog odlaska.
Da, zadnji radi dan na ovom poslu. Od ponediljka sam u banci. Najprije obuka, pa onda za petnaestak dana pocinje pravi posao.
Iskreno malo mi je za sta idem odavde, imala sam dobru ekipu, ljudi su stvarno bili ok, sefica isto tako. Zaboravit cu one dane kad nisam primala placu, ostaju mi u sjecanju samo lipi momenti. Godinu ipo dana ipak nije malo.


Kako se eto selim u banku manje cu biti na blogu. Nastojat cu doci, javiti se mojim dragima. Doma kompjuter ne radi, otisa k vragu. Za sada neman viska love, al ubrzo ce novi laptop sletiti kod mene. Cin vidin kakve kredite povoljne banka nudi svojim uposlenicima hihihihihi.
Javit cu se, obecavam. Ocu!!! I necu vas zaboraviti.

Kamelija - prijo, tebe cu vidjat, al svejedno nastavi i dalje pisat tako lipe tekstove i pisme. kiss

Sunce - I tebe cu prijo viditi, pa neman nista posebno da ti kazem, osin lipi pozdrav.kiss

Zagi - malena, uzivaj u ljubavi, i ne propusti niti jedan trenutak sada kad je dragi tu. Broj imas, pa se cujemo koji put, a i dogovorit cemo se da se i vidimo. Pusa kiss

Leni - predivna zeno, zelim ti puno srece u 9 misecu. Znas o cemu govorim i nadam se dobrim vijestima. Javit cu se da jos koji put popijemo sokic i malo procakulamo, naravno ako nemas nista protiv.wave

Prija - sreco, nikako izrealizirat taj moj dolazak u Zadar. sta cu ti rec osim da se cuvas, da mi budes sritna. Ja cu ti se javiti koji put porukom ako ne uspijem ovako. U nadi da cemo se ipak uspit vidit, ostavljam zagrljaj. mah

Wanda - zeno zmaj, a sta da ja tebi pametnoga kazen, a??? Nista, uzivaj sa svojon dicon, sa Cecem, sritno sa novin poslon, ako bude tribalo sta pomoc, javi se, ja san uvik za. I dalje odusevljavaj ljude svojin postovima, jer ti si ipak zmaj!!!!!
Cini mi se da sam ti ostavila broj, pa ono ako budete slucajno ti, Lei i Slovenka organizirale kakvu kavicu, javite se. Bilo bi mi drago da vas upoznam.

Candy - lezi, odmaraj, cuvaj svoje malo zlato i kad se rodi virujen da ce me vec netko obavijestiti. Sritno!!

Justawoman - ajde sredi to vise sa dragim i uzivajte kad van je bog da!!!

Mala Sanja - curo draga, jako mi je drago sto san imala priliku citati tvoj blog. Zaista si krasna cura, i od srca ti zelin da sto prije nadjes posao. Pusa

Slovenka - cuvaj se i nadan se da ce sve bit ok sa tvojin zdravljen!!!! thumbup

Timea - neka vec jednom sreca zasja i u tvom zivotu!!

Sjena sjete - nastavi pisati svoje lipe stihove, a ja cu ih kad tak sve procitati. cmokic

Tihi - ti ces mi bas falit p**sko!!!! smijeh

Teuta - eto, ja virujen da ce bit jos puno postova u tvom stilu na sveopcu radost cile blogosfere.

Emanuele - koncano sreca u tvom zivotu. Neka traje vjecno!!! grlim.


Eto, ako sam nekoga izostavila, nemojte se ljutiti.. Svi ste mi podjednako dragi, al ako budem sad sve vas nabrajala necu se maknit odavde do iduce godine. A sad vec partim...

Opet uzimam vikend za sebe, ovaj put ide dragi sa mnom. Odlucili smo provest vikend na otoku. Uzivat cemo, suncati se, odmarati, plivati, maziti se i gustati.

Protekli vikend mi je pomoga da shvatim neke stvari i da konacno gledam drukcijim ocima.
Imala bi van jos nesto ispricat, al sad jednostavno ne stignem. reci cu samo da se dragi prominija, i ono koliko sam ja prije panicarila sad on radi. I nije mu bilo drago sto sam 5 dana bez njega bancila.
Zahvaljujuci jednom decku shvatila sam koliko volim svog dragog,koliko mi znaci!!!
Odoh s njim uzivatiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii u ljubavi... Mozda slijedeci post bude puno sritniji, veseliji, sa nekim novostima jako vaznim za moj zivot!!
Do tada, svima vam zelim puno srice, zdravlja i ljubavi. Budite dobri, lipi i pametni, ka sta i jeste. Sve vas puno volin i nadan se da cemo se ubrzo opet citati!!!! Pusa...

Leonella






myspace


- 10:54 - Komentari (32) - Isprintaj - #