leonella

petak, 11.08.2006.

DOBILA SAM POSAOOOOOOOOOO




Upravo me zvali iz banke.....


DOBILA SAM POSAO!!!!!!!!!!!! JUPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII....



Kako sam samo sritna...to nema nigdi...jes jes jes.... jes....
ovo ce biti ludi vikend....

i ono sta sam odlucila je da necu stati doma, idem vani.prihvatit cu rodicin poziv, idem na selo 4 dana, i svaku vecer idemo u Sinj vani... bit ce super..izgustat cu se ..... jupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
IDEM SLAVITI I TULUMARITI.... DOSTA MI JE VIKENDA DOMA U FOTELJI.....

dragi je reka da on nece dolazit, da se njemu neda guzvat.... reka je da ga ne zovemo, da ce nam dat love i da idemo i lipo se provedemo. pizda jedna....

al brige me...ja cu uzivat ova 4 dana................jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

myspacemyspace







update, 12:19

Tek san sad malo dosla sebi. Ljudi moji, to je predivan osjecaj. Kad znas da si sam , svojim zaslugama dobija posal. Stvarno sam vec bila izgubila svaku nadu za posal jer se nista nisu javljali. Kad sam vidila da zvoni mobiel i neki poznati broj, skoro mi se noge odsikle.
predstavi se zena i kaze da je iz banke i da su se oni odlucili za mene. Ako taj tren nisam pala sa stolice i polomila se, necu nikad!!!! Nisam znala sta bi rekla, dal da vristim, dal da placem od uzbudenja...sta da radim....
cim sam poklopila, drugi telefon, zovem dragog i urlam u slusalicu: DOBILA SAM POSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
Nije ni on virova pa je samo reka SUPERRRRRRRRR.... I nakon toga sam nastavila redom zivkat sve zive i nezive..
Najprije sam zvala mamu, s njom su bile teta i moja najdraza rodica. mama je bila presritna, i rekla mi da nemoze virovati. I da ima nesto u petku. jer ovaj sadasnji posa sam dobila u petak, prvo testiranje je bilo u petak, pa sam na razgovoru bila prosli petak, i ovaj sad petak me zovu za posal. Nesto je definitivno cudno.. A da odem uplatiti loto jedan petak??? mozda mi se posrici. Kaze sefica jos se samo tribas udat u petak!!!! hahahaha e pa udaja ce pricekat, prvo se moram izludat i izbancit i proc sve sta triba....lako cu za udaju..ima vrimena...
sad sam uzivljena zbog posla.... toliko da me u livom dilu prsnog kosa sve probada, srce ce mi iskocit vanka.
Ljudi, ne mogu van opisat kako se osjecam. malo je rec da sam sritna, zadovoljna, ponosna..da jesam, ponosna sam na sebe. Jer sam sve sama odradila, nije bilo nikakvih veza, znaci da sam svojom osobnosscu i sarmom uspila zadobit povjerenje kljucnih ljudi. Joj, ego mi je skocija na ijadu, osjecam se dobro, pravim se vazna. Bas zato jer sam sama nasla, i dobila taj posa. Ajme koja srica... ajme...sad bi sve izgrlila i izljubila....

Definitivno mi nije moga pocet lipse ovaj produzeni vikend. Da sam tila ne bi ovako dobro bilo.
Eto, kad mi je monotonija u vezi, makar neka na poslovnom planu sve krene na bolje.
I idem vani, idem se zabavljat, kad cu ako ne sada???? Idem.... i uzivat cu...za sve vas... za sebe... Ma da, za sebe... ocu... Briga me za druge.... Ovo je moj dan.... i ovi naredni dani... za moj gust...


myspace myspace

myspacemyspace

- 10:28 - Komentari (23) - Isprintaj - #