leonella

srijeda, 02.08.2006.

PMS:..... :(

Jucer tuga u postu, danas me pere nervoza, i zivcanosst... otkad sam se probudila nervozna sam...
Malo sam se skulirala, stala, promislila i skuzila da sam u pms-u. Pa nije ni cudo da mi se nista ne da, da nikoga ne podnosim, da su mi zivci tanki, da mi sve smeta, da i svaka krivo izgovorena ric mene tira u plac... tako i jucerasnji post bija pod utjecajem pms-a. A kako to sve drukcije objasnit, kako????
Sad kad malo provrtim film i prosli misec isto netom prije stvari on mi je isa na zivce, nije mi se dalo nista radit s njim, vatali su me napadaji placa.... Isti simptomi svaki misec cini mi se...
Jebate, zasto smo mi zenske takve... zasto mi moramo imat predmenstrualni sindrom, pa poslijemenstrualni sindrom, pa izmedjumenstrualni sindrom???? Zasto???? U cemu je fora???
Kad sve zbrojis, oduzmes, pomnozis i podilis ispadne da taj jebeni pms traje citav misec...a sta nije tako??? Jos kad znas da je dragi doma i da bi mogli za vikend po cili dan bit na moru, i znas da ces dobiti stvari onda su mi zivci jos i tanji.... ludim naprosto... Tako on sinoc kaze da ce u subotu i nediu cili dan na more, pitam ga a sta cu ja ne budem li se mogla kupat, a on meni da cu ostat doma i kupat se u vlastitom znoju. Ajme, mozete mislit kako sam popizdila. Vec sad znam da ce mi ostatak tjedna bit sjeban i luda sam naprosto ....luda... neka mi danas samo neko nesto krivo kaze, bojim se da cu topovima pucat.
ka ona jucer ludaca ovdi kad je dosla. Pas ti mater ..... izivcirala me ka nikad.... i vizavi sefice nisan se tila prepirat s njomm...a najradije bi je poslala u tri materine.

ebenti, stigla je sefica iden pa cu posli nastavit post....



- 08:24 - Komentari (13) - Isprintaj - #