leonella

petak, 28.07.2006.

Testovi inteligencije, osobnosti i slicne gluposti + update

Haj, evo me.. Nisam mogla nista prije napisati jer me toliko glava boli da je to cudo jedno.
Ka sta i znate, isla sam jutros na ono testiranje za posa blagajnice u banci.
Prijavilo se 300 ljudi, ali oni su odabrali 80 koje su pozvali na testiranje. To je za mene vec super kad su moju molbu izabrali izmedju 300.
Tako ja dosla na dogovoreno misto (inace vrata do mojih na poslu, slatke li ironije) kad tamo sve zene masu sa papirima i lade se. Iskreno imala sam tremu, al kad sam srela jednu susjedu bilo mi je odmah lakse. Tako je dosla psihologica, sve nas prozvala i poslala u neku veliku prostoriju da sidnemo.
Na stolu su nas cekali ti famozni testovi.
Prvo je bija test inteligencije, tj. nekakve domine pa smo morali upisivati koji brojevi nedostaju ...bla bla.. ma pizdarije.
To smo rjesavali 25 minuta. Nakon toga je dosa famozni test koncentracije i brzine.
Bilo je jedno dvadesetak redova, i u svakom redu je bilo ispisano slovo d i p. E sad mi smo morali u 20 sec (psihologica stopala vrime) precrtat sto vise slova d koji je imao dvi crtice bilo gori ili doli. I tako mi krenili, ona kaze novi red i samo picis dalje....pa opet novi red....pa novi red...pa novi red.... i zamantalo me ka nikad. Nista ja nisam vidila. Samo neka slova i crtice. Ajme... Inace slabo vidim, al ovo me satralo.
Ajd prezivim ja i to.

Kad kaze ona sad cemo test o osobnosti (valjda se tako zove). Test je sa ponudjenih 50-tak pitanja i odgovra DA-NE, pa tribas zaokruziti.
Tu sam pak umirala od smiha, pitanja su stvarno blesava...i stvarno ne znam sta ce oni iz toga zakljuciti.
Neki primjeri (ono sta sam zapamtila):

Jeli vasa majka dobra zena??? (a najbolje da cu napisat ne vjestica jelud)
Biste li sazalijevali zatocenu zivotinju???
Jeste li ikad zakasnili na posao??
BIste li dosli puno ranije prije dogovorenog sastanka?? (naravno, barem dan ranije i ponit cu vricu za spavanje...)
Jeste li ikad ista ukrali (makar dugme)?? (najbolje da ce im netko napisat je, pokra sam pola Kerumabang)
cek cek da se sitim jos kojeg pitanja.......headbang

Imate li vise hobija?? (da, spavanje i zujanje po gradusmijeh)
Jeste li ikad zeljeli svoju smrt /pomisljali na smrt? (redovito svaki danlud)
Volite li zivotinje??

Ne mogu se sitit vise pitanja, a Na neka pitanja sam se i smijala, al eto nastojala sam bit pribrana i ne bit jedina koja ce zabavljat ostale...
Nakon toga je opet bija nekakav testic isto kao osobnosti i bile bi ponudjene dvi osobine pa bi mora izabrat jednu. Al toliko su puta ponvaljali jedno te isto da sam na kraju samo bezveze krizala da sto prije idem ca. npr. posten/nesiguran, spreman za avanturu/siguran, i sta ja znan neke pizdarije.

Dakle, pristvarila sam se bezveze, a nisan imala zasto. KO zna sta ce od svega bit. Psihologinja je rekla da ce zvat iduci tjedan one koji su prosli na slijedeci krug. A sta dalje ceka dava zna. Bice jos i kakvi ispiti iz zemljopisa, povijesti, hrvatskog, matematike....smijeh Svasta ljudi danas izmisljaju.
Kad sam dolazila na ovaj posa di sam sada, bilo je jednostavno. Zvala me ondasnja sefica na razgovor, pricala malo s njom, ono sta si zavrsila, imas li vozacku, znas li na komp i nakon 5 minuta mi kaze nudim ti posa, oces li???? to je to, a ne neka pitanja os nes.. Lipo mi reci primljena si ili nisi primljena i amen.

Najvise mrzim ono kad me zovu na razgovor pa kazu da ce se javit. Malo morgen. NIko se nikad ne javi. Pa zar je tesko rec uzeli smo neku curu/tipa, ili poslat odbijenicu. Ma je. ko ce sad trosit pare i vrime i na to.
POpizdim na takve stvari.

A Jos mi sefica jutros natovarila neki obrt da sredim papire i obracunam pdv za tri miseca , a tamo kupus da ne moze bit veci..mad odma popizdim....

Dragi je dosa doma, izvrnija je nogu pa su mu otvorili bolovanje. neman ja nista protiv, sad ce me imat ko vodit na more...juuuuupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
i Moran se pohvalit, jucer mi je kupija lipe smisne slapice na malenu peticu...kiss lipota moja...

LJudi, odoh ja na vikend za koju uru, uzivat u moru, kupanju i suncanju. do ponediljka, stojte mi dobro.... adioooooooomahwave pusa svima...


myspace myspacemyspacemyspace


update: 15:33

Maloprije me zvala teta iz banke i rekla da dodjem na razgovor u ponediljak na daljnje testiranje. smijehnaughty Samo da me ne pitaju nista u vezi engleskog jer me tu nema nigdi.
sta mislite sta ce bit dalje od toga??? ajmo prognoze????


- 12:52 - Komentari (15) - Isprintaj - #