leonella

srijeda, 26.07.2006.

Rasprodaja, snizenja, shopping

Ljudi moji, jeli to moguce????? Salim se malo jutros. NIje bas da mi se radi, najradije bi sad isla tu do ducana i kupovala sebi majice, cipele i ostale stvari. Ka sta ste i sami vidili, snizenja su u cilom gradu. svi ducani su puni kupaca, roba se misa i misa i misa..i kad oces nesto nac, nema sanse da to ucinis jer je sve toliko zbrckano da se niko ne moze snac. Nedaj boze ic popodne u soping, onda je tek najvece ludilo, ima najvise svita, svi nesto privrcu, okricu, rastezu, potezu.... boze sacuvaj. Ja zato kad god iman priliku, kroz jutro skoknem do ducana i vidim u miru sta ima, i naravno sve ono sta uzmen sa police, lipo slozim i vratin nazad ako mi ne odgovara. Tako san i jucer, bila sam nekako bas nabrijana, otisla do turbo sporta, kad stoji tamo nekakva kosara sa kupacim kostimima i pise da su 49 kuna. Rekoh madr fakr, iden nac koji, sta me briga, makar da imam za prisvuc se. Dodjem do kosare, kad to sve razbacano, sve se zapetljalo, vec se i pokidalo...i uspila sam ipak nac sebi jedan lipi zeleni. Kad sam pokazala mami, i ona se odusevila i govori za 50 kuna je predobar.
tako sad imam dva nova kupaca kostima, di ces bolje.

nego, sta je meni palo u oko. Recimo, vidila sam tamo neke gace, onako sa depovima, strasno mi se svidjaju, super su.. ono mozes i na japanke i na stiklu ih nosit. Okrenem i vidim da su sada 49 kuna, a prije su bile 399. I onda se ja pitam, jesu li oni normalni, koliku oni to marzu nabijaju ili vec sta se nabija da bi bile tako paprene cijene???? I Koliko se sad to sve njima isplati kad stave da su te iste gace od 399 kuna sada 49 kuna??? U cemu je shema???

Istina je da sam od ove zime rekla da cu i ja cekat rasprodaje, zasto bi u sezoni davala 4 puta vecu cijenu ako to mogu na snizenjima kupit jeftinije???myspace
A jel tako ili nije???
Bas sam primjetila, kako svi jedva cekaju te rasprodaje i onda se vade one kune iz carapa, one iz crnog fonda, one sakrivene pod madracima i kupi se roba za cilu sezonu. Sta nije tako??? TO je istina k vragu, al je isto tako zalosno, sta moramo cekat proklete rasprodaje da bi mogli priustiti sebi neke stvarcice... Uzas jedan.

Sad mi molim vas kazite, jel vi isto cekate rasprodaje, jel pokleknete niskim cijenama, jel kupite i ono sta triba i ne triba a sve zato jer je jeftino, jel odete u minu veci nego sta bi tribali (ka ja)??? Jel vas uvati to ludilo shoppingiranja????

myspace

- 08:58 - Komentari (11) - Isprintaj - #