leonella

utorak, 25.07.2006.

Izbor za miss i staro razocaranje + update


mahKako sam jutros nekako dobre volje, super se osjecam. Iako sam kasno isla spavati nisam umorna, ne spava mi se... bilo mi je taman.
Doduse vec je vruce, mogu mislit sta ce biti ostatak dana. Dogovorila sam se sa postanarkom popodne otic na plazu. Posto sam za vikend eli pocrvenila tila bi malo zadrzat boju, inace cu se sva ogulit i onda opet ispocetka. A to je najmanje sta zelin.

Nego, ljudi moji sinoc sam gledala izbor za miss universe svijeta. Nije mi se spavalo, vrtila sam po teletextu i vidim da ce biti izbor. Ajde pogledam ja to, i zaista bilo je slatkih cura.
Prva pratilja je bila miss Japana, osobno moja favoritkinja. Cura je jednostavno slatkica.
PObijedila je miss Portorika, a ona pak ima predivne velike crne oci. Fascinirale su me okice.
myspace
Sve cure su bile izmedju 18-22 godine, izuzev nekolicine njih od 25-26.
Ono sta me bas iznenadilo je nemastovitost frizera. Sve cure su imale istu frizuru, nafrckanu pustenu kosu. I jos nesto, nikad nisam vidila da je toliko plavusa bilo na natjecanju niti da je plavusa zavrsila medju prvih 5, i to jos dvi plavuse.

Sve je to i bilo ok, al onoliko sminke mi se nikako ne svidja. Sicam se kad sam bila jos mladja, dite, doslovno sam zivila za te izbore. Svaki sam gledala i uzivala. A onda zadnjih 8 godina proslo me to. Znam da sam par puta u tom razdoblju znala pogledati izbor samo zato jer bi neka od mojih prijateljica ili poznanica zavrsila na izboru.

A moram cak i reci, i ja sam prije 5 godina bila na jednom castingu. Jesam i sad me tako sram. Ustvari ne znam sta sam ja uopce tamo trazila. Otpilili su jedino menenut, a i bilo je vidljivo zbog cega. Naime, sve natjecateljice su imale grudi broj 4-5, a ja jadnica sa svojom jedinicom nisam se mogla mirit s njima.zujo Zamislite taj osjecaj. Sve one gledaju u mene i dosaptavaju se, a ja onako da mi se ne vidi bijes na licu, ponosno uzdignem glavu i setam se izmedju njih onako kao da mi nitko nista ne moze.
I prijateljica je isla sa mnom na taj casting, ali ona kao ne zeli nista, ona nece setati, bas nista. Ja ispunim prijavnicu umisto nje, nekako je cure nagovore i prijavi se i ona. I na kraju ja ispusim!!! Katastrofa taj tren mi je bila.

Nisam ja isla tamo da budem miss, ma kakvi, svjesna sam ja da ima lipsih cura blabla al ja san tila vidit kako je to kad se svi nesto motaju oko tebe, sminkaju, namistaju frizuru, pa ti daju da oblacis onu fensi smensi robu...pa tulum posli izbora. Meni je to bilo napeto, al ocito nisam bila bas u rangu da prodjem taj casting.

Najsmisnije mi je bilo kad sam cula da je tadasnja pobjednica se pripremala cilu godinu za taj izbor, vjezbala, nije jela i takve pizdarije.
Nakon toga, sam skuzila da ja neman sta tu trazit, ja onako iz zezancije otisla i iz zezancije me odjebali.smijeh Sad kad se toga sitim pitam se di mi je bila pamet. A sicam se da sam bila razocarana zbog razloga zbog kojeg su me odjebali.

Dragi je srica rjesia problem, reka da sam ja njegova miss i da iman najlipse sise na svitu.cerek Ono, ni prevelike, ni premale, taman da mu u saku stanu!!!!kiss smijeh

Doduse, nije bas da je taj casting bija toliko los za mene, ma kakvi. Kad sam malo dosla sebi zbog svega toga, skuzila sam da sam ja nesto posebno, i da se ponosim svojim sisicama. A onaj kome ne pasu i ne odgovaraju ne triba niti gledat u mene!! Sada ih ponosno nosim!
Rece meni moje zlato: Male ali pale!!!!kisscerek




09:26 taman citam na indexovim vijestima kako se ova nova miss universe srusila na konferenciji, navodno jer joj je teska haljina. Ja bi prije rekla da zena nista nije jela danima....
evo i link na clanak....
Jeste li vi primjetili kako su one mrsave, skoro svakoj se naziru rebra???? NIje li to stvarno previse????

I ono sta ja kazem, ja bi taj izbor za miss organizirala bez iti malo sminke, bez korektora, maskara i ostalih sranja za uljepsavanje, pa onda neka pobjedi najlipsa... a ne ovako sve izgledaju ko porculanske lutke!!



- 08:12 - Komentari (17) - Isprintaj - #