leonella

četvrtak, 06.07.2006.

Vjencanja

Dobro jutro svitu. Evo jutros sam nesto ranije stigla na posao. Imam posla ajme majko, sutra idem na godisnji pa triba sve zavrsit i sredit papire. A toga naravno ima ka u prici.

Nisan vam rekla da mi se jos jedna prija udala u subotu. Doduse nije pravila pir, sta je meni totalka bezveze. Ona je organizirala veceru za roditelje i sestre. To mi nekako nije pir. U svakom slucaju, imala je predivnu haljinicu. Nije tila klasicnu vjencanicu, nego je imala suknjicu do kolina koja se nekako puse i gore topic boje sampanjca, stikle naravno i predivno nasminakana. Sta je je, lipo mi je izgledala. Isla sam je ispratiti u crkvu, i nekako mi je bilo otuzno u crkvi. Ono kad se okrenes iza sebe vidis svega 20 ljudi. Al oni su bili toliko sritni da nisu nista vidili. Zracili su od srice. Kako i ne bi kad je to valjda najsritniji dan u zivotu svakog covika. Posli crkve su mladenci sa roditeljima, sestrama i kumovima isli u restoran di su imali veceru. Sutradan smo mi prijatelji dosli kod njih isto tako na veceru, ono djir prsut, sir, peceno, kolaci... To je posa. Pa mi je i to bilo glupasto. Ako su ti vec svi ti prijatelji dosli sutradan, mogli ste napravit odma pir (ne mora bit 300 ljudi) i ubit dvi muhe jednim udarcem. Ovako je to bija jos jedan trosak. Najvise mi je nekako blesavo da svi oni sta nemaju love prave pireve, dizu kredite i takve stvari; a lovasi uglavnom prave tako mali neki pir.
Mozda sam ja previse ostala u proslosti i mozda sam previse staromodna, al ja ipak volim pir u pravom smislu rijeci. Znaci da meni dodje moja rodbina i moji prijatelji, pa onda mladozenje dodje kod mene, piva mi ''Izadji mala...'' , pa ja izadjem i svi mi se dive kako sam predivna, prekrasna, najlipsa mlada koju su vidili..pa se onda vozimo gradom, pa trubimo, pa vjencanje u crkvi, pa onda odlazak u salu, pa prvi ples, pa onda svi plesu, pa onda kolaci, pa torta....i svasta nesto.... meni je to pir..ne volim ja te neke malene proslave. NIsu mi nimalo drage.
Ne kazem ja da pir mora imat 300 ili 500 ljudi, ma kakvi, ono pozoves najuzu rodbinu i prijatelje i to je to, ipak bi taj dan da sa mnom budu oni koji me vole i koje ja volim. Sta nije tako? Po meni je idealan pir od nekih 150 ljudi. To nije ni malo ni puno. Ja sam vece radila popis svoje ekipe i ima ih 100. Sta mogu kad mater i otac imaju po nekoliko brace i sestara a njihova dica opet imaju svoju dicu. A logicno je da njih sve zovem na pir. Necu sad rec teti ti tetka dodji, al tvoja kcer nemoj da dodje. Pizdarije.Do sada sam bila na jedno dvadesetak pireva i svaki je bija dobar na svoj nacin. Od svoje seste godine kad sam prvi put bila na piru svake godine sam isla na makar jedan. Ove godine je ipak rekord u pitanju, ove godine me ceka 5 pireva. Dva sam vec odradila, jos 3 komada. Zamislite to. Al ja se isto veselim, bas volim ici na te pireve, i lipo se sredit, i obuc neku finu robicu .... to mi je bas zakon. Ajme jesam se uzivila, boze me sacuvaj. Ja bi najradije svaku subotu pravila pir i udavala se, al sutradan bi nastavila zivit ka sta i dosada zivim. ludbang Nemojte mi zamirit, jutros nije moj dan.....smokin

sta vi mislite, kako razmisljate, ocete li imati veliki pir ili samo veceru sa kumovima???? Bas me zanima vase misljenje....


p.s. Ja nikako da skkuzim lozinku i korisnicko ime od onog bloga.. pojma ja neman sta se desilo....

- 07:31 - Komentari (22) - Isprintaj - #