Sutra idem na pripreme


Suta idem na pripreme... jeee.... jedva čekam.

Baš sam razmišljo i ja fakat ne volim spavat i možda će zvučat glupo no ja imam osjećaj da se ne ću probudit tojest da ću umrijet...... il razmišljam o smrti mojih voljenih. Čak znam pustit suzu....

Bio sam u trgovini(Getrou) i nakupovo sam se slatkiša i ostalih sranja za put i fakat nema šanse da ću bit gladan u bilo kojem trenutku.... LOL......... Fakat jedva čekam pripreme... ono daleko od Zagreba, daleko od svakidašnjih problema... samo zajebancija i nogomet. Krećemo sutra u pol devet.... tojest u devet... u pol devet moram bit kod svog kluba..... i tam ćemo bit do sljedeće subote..zakon!


petak, 04.01.2008. u 19:00 ][ 4 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Abaut me


Ime mi je Leonard..... Leo.
Imam 12 godina za par mjeseci ću 13.
Obožavam rap i sve što ima veze s tom mjuzom,
treniram nogomet.....

VOLIM: čokoladu, curke, zajebanciju, rap, Mc'donalds, aute,
(nogas), bit zaljubljen, čitam knjige kad mi se da čitat,
jest pizzu i čevape...mmmm...mljac.... i još mnogo
toga, no ko bi to sve nabrojao...

MRZIM: nepravdu

LJUBAV: prekinuo jer se nije mogla odlučit između mene i još
jednog....


Linkovi


Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Moj burke

Renata



ironhoop

My sister

Moja frendica sa debate

Frend sa ironhoopa

Amra


Mjuza



Free Music

Free Music



Free Music



Evil thinking