kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

2007 Kolovoz (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?
Design © Morrigan.

Opis bloga

zdravo!!! ja sam leona i imam 14 godina!! Živim u zamlači. završila sam 8. razred a sad ću ići u prvu gimnaziju varaždin, opća. više vam nemam kaj reći o sebi posebno, uostalom vidjet ćete i sami!!!! a da vam opisujem blog to mi se neda jer bute sami čitali o čem budem pisala pa zakaj onda da vam opsiujem!!!! :) :)

Linkovi

janja košiće super curka, savjetuješ svašta al pozitivno, obožavam tu curu!!!!!!!!!!!!!kiss
marija volim ju najviše na svijetu, the best friend
hrvoje moj ošišanko!!!!!!! super frend, obožavam njegovu gitaru i njega kad svira!!!!!!!thumbupthumbup
KIKA e zakon i zakon i zakon.....da ju poznate bili bi sretni.... super je ona
ivan e to je moj bratić!!! super dečko i cure pravi komad!!!! marija komentiraj to!!!!!

četvrtak, 16.08.2007.

ima nešto novo.........

ljudi imam myspace!!!!!! napišite samo www.myspace.com/lela_15 !! pa nije baš nekaj posebno al moram biti u trendu !!! napravila mi ga je marija!! marija, ovim te putem pozz i tnx još jedanput !!samo je to novina kod mene, za sad al uskoro nova škola i onda ču vam pisat češće jer će se sigurnop događati nešto zanimljivo!!! ha ha !! za sad ajde bok!! thumbup pozz!!! kiss svima koji čitaju moj blog!!! priznajem i znam da nema nikaj zanimljivo na mojem blogu al komentirajte tak budem bar znala da ga neko čita!!!! ha ha opet!!thumbupwinkwinkpartysmijehcoolcoolnutnutzujozujo

17:48 ~ Komentari ~39~ Print~ #~ ^~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.