Leona & Co.

petak, 29.04.2005.

SUUNCEEEEEEE!

Danas sam pujstija mamu da pava do poja devet sati pa sam ju onda pobjudila jej sam ogjadnila i puno sam zjedna bija jer je postajo vjuce pa je mama je majo posje nazvala tatu na posajo i tata joj je jekao da odemo vani jej je vani jepo i suncano pa sam ja bija pjesjetna sto cu otici sa mamom vani u sjetnju a vani je tako jepo i suncano i topjo i vluce i sad sam ja u svojim kojicima i mama me vozi i jepo mi je i jedva cjekam da mi dodje tata pa da se svi jepo sjecemo.... uf... uf... uf... uuuufffff.......... molam malo zjaka uzeti...... nego gdje sma staja... aha... znate moja mama uci za fajkutet pa sam odjucija da budem dobja po noci da mama moze fino uciti za fajkutet tako da bude odmojna ujutlo da kad bujde vani sunce i topjo da me mama moze voditi vjani u setnju i onda sam ajko sjetna jej je tada vani puno maje djece i onda ih ja gjedam i pjomatjam i puno onda sa njima pjicam i jazmjenjujem sa njima infojmacije koje ce mi dobjo doci da mogu fino zjezati mamu itatu kad nisu dobji pjema meni.... uuuuufffffff...... da zjaka uzmem..... a oni su uvjek dobji pjema meni nego za svaki sjucaj ako nece biti dobji pjema meni kad mi nedaju da papam cokojadu i keske i bojbone kad ja ocu a ne kad mi oni samo hoce dati i onda i ja mojim novim fjendovima pjuno pjicam da i oni mojaju zjezati svoju mamu i tatu i onda ce dobiti puno cokojade i bombone i keske i znate jos da mi je ona teta u djucanu u zgjadi dala ona maji mikic zejeni i tako sam ga pomjackaja da mi se majcica zamazaja ali nema veze jer moja mama ce to svje opjati i pojeglati i ona je jako dobja i puno ju vojim! Ajd bojk svima i uzivajte u ovom jepom i suncanom vjemenu!

- 11:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #