< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (16)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

U ovom blogu ću pisati o svemu i svačemu.Obećavam da ću svakog blogera posjetiti i ostaviti mu komentare ako oni meni ostave.Kissam vas.











adopt your own virtual pet!








adopt your own virtual pet!

















Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr





Cursors - Get this Cursor



RockYou FunNote - Get Your Own


Kakav vam je moj blog?
Super
Grozan
Tako-tako
Dosadan
  
pollcode.com free polls

srijeda, 27.06.2007.

BOK LJUDI!!!

Ej blogeri kak ste mi?
hvala vam na komentarima.Imam čak 30 komentare.Ne mogu vjerovati.Vidim da je dobro što sam malo si uredila blog.E vidite ja sam vam od petka do ponedjeljka bila na moru,u zatonu.Išla sam s kamp kučicom.Bilo mi je super,more je bilo fantastično,no moji starci su svo to vrijeme nešto gnjavili.Ali znate kako se kaže kroz jedno uho nutra kroz drugo van.čak sam pocrnila,yes.no moje ljetovanje nije gotovo.vidite ja u subotu idem u Španjolsku na tri tjednatakoda jedva čekam.Znam da vam dugo neću pisati nove postove,ali obećavam da kad se vratim da ću vam sve ispričati.Danas mi je dan bio onako prolazan.Trebala sam ići u kino s ujakom gledati shreka (originalnu verziju,naravno) ali nisam jer je bilo nekakvo nevrijeme,tako da je to odgođeno.
samo mi nastavljajte ostavljati komentare i ja ću vama naravno.
BRUNO AKO JA VIDIM DA PONOVNO PIŠEŠ NEKA SRANJA NA MOJ BLOG JAO SI GA TEBI.
(OVO SE TIČE JEDNE OSOBE KOJA ZNA ŠTA JE NAPRAVILA)

BLOGERI ČUJEMO SE
PUSA!

Image Hosted by ImageShack.us18:53 - Image Hosted by ImageShack.us ...pljuni.. (21)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.