svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2007 (16)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

U ovom blogu ću pisati o svemu i svačemu.Obećavam da ću svakog blogera posjetiti i ostaviti mu komentare ako oni meni ostave.Kissam vas.











adopt your own virtual pet!








adopt your own virtual pet!

















Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr





Cursors - Get this Cursor



RockYou FunNote - Get Your Own


Kakav vam je moj blog?
Super
Grozan
Tako-tako
Dosadan
  
pollcode.com free polls

srijeda, 09.05.2007.

BOK!!!

Prvo ću vam se zahvaliti na lijepim komentarima!!
Drugo žao mi je što JOŠ nisam bila na vašim blogovima,ali ćim uspijem naići na malo
vremena posjetit ću vas sve.Dajem vam riječ.
Da znate kaj je danas bilo u školi.
Neću govoriti imena.
Samo cu dati neka slova.
Imali smo tzk i mi cure smo se presvlačile.
Moje tri prijateljice,a njihova slova su A,B,C su izvan svlačione odvukle moju
prijateljicu osobu D.No osoba D je bila u potkošulji,a svi dečki su gledali.Tri prijateljice su pustile osobu D,a ona je bila ljuta.Što nije ništa čudno.Osoba B se je došla osobi D ispričati.A osoba D je namjerno
ili slučajno pogodila osobu B s TENISICOM U TRBUH.Osoba B se je rasplakala a osobe A i C
su došle osobi D i malo ali malo su se počele svađati.No nakraju sva sreća sve je dobro
završilo.
P.S. Samo da znate da ću sad zbog ovoga biti u JAKOJ velikoj nevolji.

Image Hosted by ImageShack.us20:28 - Image Hosted by ImageShack.us ...pljuni.. (1)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.