...Muzikica...

boomp3.com





...Zikaaa za skidanje :)...

Kako skinuti željenu pjesmu...
Pa to je bar lako...
Klikni na željenu pjesmu...zatim dolje kliknite na ikonicu FREE...zatim prićekajte da ovo odbrojavanje dođe do 0,0...zatim kad je odbrojavanje završeno upišite zadani kod,no ne dirajte ništa samo upišite taj kod...i zatim samo kliknite na SAVE i odaberite gdje hoćete da spremi i to je to...

Lažu te-Amadeus band

Coca-cola

Halo,halo-B3

Neodoljivo-Goca Božinovska

Lažu te-Amadeus band

Provokacija-Boban Rajović Piroman

Dan za danom-Djogani

Impulsi-Seka Aleksić

Koga foliraš-Amadeus band

4 strane sveta-Mile Kitić i Djogani

Crno meće-Deni Boneštaj

Isti igraći-Goran Vukošić

Miljacka-Halid Bešlić

Ti mene lažeš-Ana Kokić

Milostinja-Seka Aleksić

Da si mi sreće donijela-Sejo Boy

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: evanescence

slika: google

...Ja...

Cajker00@msn.com



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Da napravim novu stranicu-novi blog s zikoom za skidanje
Da...skinut cu ono kaj cu htjet
Mozes al ja ti necu skidat
Nee...
Netreba,dosta mi je na ovom blogu
Napravi,al pod uvjetom da i ima druge vrste muzike
  
pollcode.com free polls



Ime-Leon

Prezime-Svi pišu "nije bitno" pa ću to i ja napisat

Razred-7.a :)

Di živim-U centru svijeta MARKUŠEVEC MAFIA CITY

Slušam-CAJKE!!! I malo domačeg

Volim-Muziku....mcdonalds....svog psa.....izlaske.....tj. SVE ŠTO VOLE MLADI

Nevolim-bahatost....umišljenost....kad neko sere po CAJKAMA.....

Frendovi-Kela,Buljan,Roby,Ribek,Joža...

...Linkovi...







...Tea...
...Petra i Jelena...
...Anja...
...Bara...
...Iva...
...Karla...
...Kika...
...Antonija...
...Petra i Bara...
...Roby...




nedjelja, 10.02.2008.

xXx...Nakon dugoo vremena...xXx


Hy Ekipo...
Pogle naslov...
Sve ti govori...
Pa da > nije mi se dalo.... bilo je punooo toga novog...
Novost,za vas koje neznate-Bil sam strgo nogu...lolchek...da-da...na klizanju se klinac zaletel među noge...hahaha...
Onda... LJUBAV..hm-hm-hm...heheheh...Sve po starom...

love

Ima još punooo toga...bilo je dana kad sam bil happy-al i kad sam bil u bedu...
Po cijele dane sam na msnu...
Dopam se....
Joj da,zaboravil sam skoro-dobili smo ponude za Matualac-...ima prejebenih,a opet ima i onih 'jadnih'
Naravno,ovaj post nebi napisal da me neko nebi nagovoril na njega...
Naravno,ta osoba bila je TeA

Emoticons

Škola ide,onak...svojim tokom...lolchek...Joj...[opet joj] - već više od mjesec dana nisam bil vani,i lagano 'pucam'...
U ovih par mjeseci od kad nisam pisal post,bilo je punoo toga... neki su se tukli...
Neki svađali prek bloga...jel tak Anja...?
A opet,su se 'rodile nove ljubavi'...
HeHeHe...
Eto...i to je to...U sljedećem postu vam objavljujem stafetu...


baby



komentiraj (29) • printaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.