Lennon thing(k)s


petak, 27.01.2006.

Helloooooo..........
, 23:03

Evo mene opet!
Hvala ti Mirta za komentar! :)
Uvijek mi je drago vidjet
da netko fakat i čita moj post!
Ovi brojači mi ionak
ne služe baš previše jer više od pol
tih prijavljivanja su moji pa...

Inače tko ne zna,
a na osvrt Mirte,
sviram akustičnu gitaru
u crkvenom zboru mladih Ruah.
A i voditelj sam tog zbora
od Nove godine. :)

Pjesme sam počeo
pisati prije 3 godine,
a gitaru sviram 5 godina.
Zadnjih godinu i pol nisam napisao
puno pjesama (svega 10).
Od tih 10 sam 4 il 5 uglazbio.
Nekoliko ih još radim...

Neke pjesme koje sam napisao
nikad neću moć nać više jer mi ih je
jedna osoba bacila u smeće,
al valjda je Bog tako htio.

Inače, danas sam SUPER
jer mi sutra dolazi moja
jedina Katarina.
Ići ćemo van i onda u nedjelju
na Svetu Geru. Jedva čekam. ;o)

A sad za kraj opet pjesma:

Ti i ja

Ja stojim sam,
Ti dođeš mi,
dan se rodi
tragovi novi...

...na obali života mog
valovi smireni!
I ja i Ti
zagrljeni
smo postali.

U pijesku trag Tvoj
daj da vidim
da ideš s njom.
Prema meni da koraćaš,
vjeru meni ti da vraćaš...

...na obali života mog
valovi smireni!
I ja i Ti
zagrljeni
smo postali.


To su prva i šesta kitica
jedne moje pjesme
stare godinu dana i više,
a posvećena je Isusu
(on je onaj Ti i Tvoj).
Onaj dio:
"daj da vidim da ideš s njom"
znači:
"daj da vidim da ideš s vjerom.
Tak da nebi bilo zabuna! ;o)

Tolko za sada!
Uživajte mi,
laku noć vam želim
i čuvajte jedni druge,
jer bez drugih
nema ni nas....

Kaži mi mišljenje svoje... (2) - Otisni na papir... - *()*