Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Monja i Tomo

Image Hosted by ImageShack.us

Opasna cura...


Image Hosted by ImageShack.us

Petra na firmi...xd


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Leo...

Image Hosted by ImageShack.us

ja...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

by MaLLa gLuPaChA DizAjN

Opis bloga

Svašta...sve kaj pročitate sve je cool

Linkovi

Saša
Igor
Petra
The best-srakarice
monja i ja
petra liber

NEKAJ O MENI:
Ime:Helena
Mjesto:Sračinec
God. i razred:14g,7 raz.
Kamo nakon osnovne?:valjda za fizioterapeutkinju il pedagoginju
Slušam:sve osim metala
Naj grupe:sum41,green day,crno perje,nickeblack,timbaland,the used
Ljubav:zaljubljena u nekoga al nismo zajedno

JA:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


petak, 23.05.2008.

SVE U JEDNO!!!

Evo i mene nakon malo više vremena jer nisam imala inspiracije za napisat post.....Tak mi je dosadno doma,a sad još i nastava počne za 2 dana, pa ja bum umrla od briga koje me sve čekaju...al nije sve tak crno,više mi je onak sivo...xd xd xd...u školi je baš meni super jer dok sam doma onda mi je jako dosadno,jer nemam kaj delati osim ako se monja,tomo i ja dogovorimo da se idemo vozit do Petranca...hehe...tak smo v srijedu išli mi do njihove škole,a odmah iza škole je jezero il kaj već i mi odlučimo da idemo prek vode mislim ne sad po jezeru nego je sastrane na putu bila 30 centimeterna voda pa smo s bicima išli prek.normalno ja sam išla prva i dobro je prošlo al dok smo išli prek druge ja nisam baš bila sigurna dal da idem il nejdem jer mi je bila malo sumnjiva a monja i tomo vele no pa odi pa nije duboka i idem i nakon 5 sekundi meni bic zašteka v blatu na srdini vode i ja zagazim sa starkama i bile su mokre...a kakve pa bi bile hehe...no al to je to...zapravo nije,ah nebudem dalje pričala da se još bolje ne osramotim nego kaj se jesam...

I KOMAJTE VEĆ JEMPUT A NE KAJ JA SVAKI DAN DOJDEM NA BLOG PA JE SVE PO STARMONE!!!


Evo kao što već neki znaju goran i ja smo se pomirili...to mi je jako drago jer fakat nisam više mogla bez njega,znam da budu sad neki mislili da lažem al je istina!!!znam da smo se svadili prek bloga i sve to al uvijek je to tak dok neko s nekim prekine...kaj nije?!Danas smo opet monja,tomo i ja bili u petrancu pa smo se išli malo provozat di je škola i dojde goran jer smo se dogovorili da obnovimo bračne zavjete...hehe...LOL...i to je to...
ajde pozz

Image Hosted by ImageShack.us


PJESMICE:
voli onog tko voli tebe,
ali pazi da te ne zajebe,
ako ti kaže "umrijet ću od tebe"
ti mu reci-UMRI TKO TE JEBE-

Umjesto mene,zajebao si sebe
ja sam se snašla i sebi drugog našla
ja nisam cura da za momcima suze lije,
a ti nisi FACA da imaš dvoje...

NAPRAVLJEN NOVI BLOG:

Evo ja sam sad odlučila da ja i Monja napravimo naš zajednički blog...pa sad dok monja dojde k baki da se dogovorimo kaj budemo napisale nutra...
Evo to je ta obavijest...Pa bumo vam javile dok napravimo...hehe



| KoMeNtArIšI (8) | PrInTaRiŠi | *-* |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.