Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Monja i Tomo

Image Hosted by ImageShack.us

Opasna cura...


Image Hosted by ImageShack.us

Petra na firmi...xd


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Leo...

Image Hosted by ImageShack.us

ja...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

by MaLLa gLuPaChA DizAjN

Opis bloga

Svašta...sve kaj pročitate sve je cool

Linkovi

Saša
Igor
Petra
The best-srakarice
monja i ja
petra liber

NEKAJ O MENI:
Ime:Helena
Mjesto:Sračinec
God. i razred:14g,7 raz.
Kamo nakon osnovne?:valjda za fizioterapeutkinju il pedagoginju
Slušam:sve osim metala
Naj grupe:sum41,green day,crno perje,nickeblack,timbaland,the used
Ljubav:zaljubljena u nekoga al nismo zajedno

JA:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


petak, 18.04.2008.

zauvijek bih da budeš moj!!!

Evo ne trebam vam ništa baš previše pričat, već sam naslov govori da ga volim najviše na svijetu.Goran mi je prvi dečko kojeg iskreno volim i ne puštam ga baš tako pa i da želi pobjeć...iako sam i prije ja bila u vezama al ova je stvarno posebna...prema ovim prijašnjim dečkima jesam nekaj osječala na početku al prema kraju sve odide k vragu...al ova veza s Goranom...ma ne mogu da vam opišem kako je to...1.volimo se,2.kad sam ga prvi put dok je još bil s monjom sam se na prvi pogled zaljubila u njega, i 3.nebi ga dala ni za kaj pa i da mi ga koja oče zeti a to čujem da oće...ja bi se trgala za njega makar i borbom do krvi...al kaj da vam još velim o njemu?!Ma to je najbolji dečko na svijetu kojeg sam imala do sad...

I LOVE YOU!!! kiss



| KoMeNtArIšI (3) | PrInTaRiŠi | *-* |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.