Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Monja i Tomo

Image Hosted by ImageShack.us

Opasna cura...


Image Hosted by ImageShack.us

Petra na firmi...xd


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Leo...

Image Hosted by ImageShack.us

ja...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

by MaLLa gLuPaChA DizAjN

Opis bloga

Svašta...sve kaj pročitate sve je cool

Linkovi

Saša
Igor
Petra
The best-srakarice
monja i ja
petra liber

NEKAJ O MENI:
Ime:Helena
Mjesto:Sračinec
God. i razred:14g,7 raz.
Kamo nakon osnovne?:valjda za fizioterapeutkinju il pedagoginju
Slušam:sve osim metala
Naj grupe:sum41,green day,crno perje,nickeblack,timbaland,the used
Ljubav:zaljubljena u nekoga al nismo zajedno

JA:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


ponedjeljak, 14.04.2008.

jedan jedini...

Pa kaj da vam velim....isuse koji počeeetak...jučer smo se ja i Goran našli v Petrijancu...isuse znate kak slatke usne ima...mmmm....no...išli smo se malo šetat i vidimo mi...ma koga drugoga nego mog brata Igora,Marka i Marinu kak idu s autom van s dvorišta od Marine..inače ja sam bila s Igorom kod Marine...i tak..mi se držimo za struk ..no nisam ja mogla odoljet pa sam malo išla prema guzovima...jaj...slatka guza...uhhh...naughty...i vidimo mi dok dojdemo do Marinine kuće njezinu mamu "Enđiku"ona pa je došla van kaj bu se Tina popišala(pas)...i gleda ona...dal sam je to ja il nisam...kak bi ja ve to mogla biti ako sma kod njih malo prije bila...no al idemo mi dale...i nakon deset min vidimo mi ove tri kak se nazi vračaju s autom kaj nas vide...al sam ja morala začas iti doma...cry...pa smo se morali rastati...kiss...a kad sma ja došla nutra k Marini ovi se se četri tak počeli smijati kaj se je Enđika srušila...no mislim nisu se nama smijali nego kak je to Enđika prepovedala kak nas je vidla...a ja njih pitam a vam je Goran lepi...je je lepi je...jer drugačiji je čovek dok se poslika i dok se vidi v stvarnosti
GORAN...I LOVE YOU!!!kiss



| KoMeNtArIšI (10) | PrInTaRiŠi | *-* |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.