volim svijet
koji optimizam

-trgat lišće
-prčkat po nožnim prstima
-brojat
-spavat kod drugih ljudi
-pjevat sama sa sobom u basu
-bit ispod vode
-ševit se
-moj mp3
-čagat
-raditi nacrt nadanja
-pisat dnevnik
-zalijevat agavu
-ići na plažu
-cvijeće
-materijali
-kolekcija praznih stvari
-Jimmyca
-alex
-kako se jurić potpisuje
-cobra je ohladio vrući čevap pod vodom i pojeo ga onako mokrog
-barba Gordi se iskipao u đep od bež sakoa nasred floora
-gloria se tušira s tobom
-štemb je spavao na strunjači


čisto za ispucat se...trip hop*

12.09.2005., ponedjeljak

one of THOSE days

ova subota je bila primjer Murphyevog zakona "sve što može krenuti loše, krenuti će." i poslovice "poslije svake oluje dolazi sunce".
blog će postojati samo za nacionalne obavijesti. više neću kenjat tu.


ALEX, RAZOČARANA SAM NA NAJVIŠEM STUPNJU. DA, DOPUSTILA SAM SI DA ME RAZOČARAŠ. DA TE NE SMATRAM SAMO ČOVJEKOM. ETO.

- 11:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

šo je vo?
ovo gore je darkwood dub. a ovo je kao neki blog na kojem ću ja tu i tamo nešto prisrat.
trebalo mi 100 godina da nadjem ovo
volim:
-jest
-muziku (trip-hop,drum&bass,dub)
-ljude sa stilom
-promatrat i primjećivat
-konzumirat
-šivat
-Njega


nevolim:
-preseravanja
-kad netko izbjegava razgovor
-malograđanštinu
-mahune
-pametnjakoviće