volim svijet
koji optimizam

-trgat lišće
-prčkat po nožnim prstima
-brojat
-spavat kod drugih ljudi
-pjevat sama sa sobom u basu
-bit ispod vode
-ševit se
-moj mp3
-čagat
-raditi nacrt nadanja
-pisat dnevnik
-zalijevat agavu
-ići na plažu
-cvijeće
-materijali
-kolekcija praznih stvari
-Jimmyca
-alex
-kako se jurić potpisuje
-cobra je ohladio vrući čevap pod vodom i pojeo ga onako mokrog
-barba Gordi se iskipao u đep od bež sakoa nasred floora
-gloria se tušira s tobom
-štemb je spavao na strunjači


čisto za ispucat se...trip hop*

14.08.2005., nedjelja

underground culture

so, people!
nesto se dogodilo,nesto prekrasno. taj feeling koji mi je jučerašnji dan napravio, nemogu i neću zaboravit.
jutro u austriji, otišlo je sve iz glave,SVE. sve. i onda Monvi. bolesno jako dobro.
D Dub me ubio po drugi put. and more to come...

- 13:20 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

šo je vo?
ovo gore je darkwood dub. a ovo je kao neki blog na kojem ću ja tu i tamo nešto prisrat.
trebalo mi 100 godina da nadjem ovo
volim:
-jest
-muziku (trip-hop,drum&bass,dub)
-ljude sa stilom
-promatrat i primjećivat
-konzumirat
-šivat
-Njega


nevolim:
-preseravanja
-kad netko izbjegava razgovor
-malograđanštinu
-mahune
-pametnjakoviće