srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Tko sam ja?

Blinkyou.com alpha word makerBlinkyou.com alpha word makerBlinkyou.com alpha word makerBlinkyou.com alpha word makerBlinkyou.com alpha word makerBlinkyou.com alpha word makerBlinkyou.com alpha word makerBlinkyou.com alpha word makerBlinkyou.com alpha word makerBlinkyou.com alpha word maker
Custom Word Maker - Blinkyou.com

myspace



O meni:
Ime: Petra
Prezime: nije bitno
Godine: 12
Razred: uskoro 7.b
Moj grad: Varaždin
Naj frendica: Dorja
Naj mjuza: P!nk, Beatlesi (evergreen!!), Xtina (osim one bedaste pjesme Hurt)


Blog namjenjen opuštenosti ljetnih praznika!!!



myspace graphic

myspace graphic

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

DoRjA
aNjA
nInA
mOj StArI bLoG

moto za koji živim

Samo jednom se živi
Tome se divi
Život živi punim plućima
Jer ništa ne traje vjekovima
S jedne strane to je tužno
A s druge divno...


myspace

myspace

fun

LET'S GET PARTY!!!


Get your own Chat Box! Go Large!



Get your own Poll!




Get Your Own Quiz!, More Quizzes




Hvala na svim suidonicima kviza!
Točni odgovori su:
Za plažu u Brazilu: Copacabana
Za Jadran: kamenite
Za palme: kokosova, uljna i datuljina
Uljez: dupin
Pjevačica rodom iz Meksika: Christina Aguilera
Pina Colada ne sadrži: grejp

Sretno na idućem kvizu !!!


Get Your Own Quiz!, More Quizzes



Get your own Poll!










subota, 21.07.2007.

wanna get free.........!

Meni je više svega dosta. Znam da sam jučer napisala novi post. Ali meni je DOSTA!
Dosta mi je toga da me ljudi omalovažavaju. A sam zato jer govorim istinu i ono kaj uistinu mislim. Ja sam bez dlake na jeziku. I to je nekima mana, ali je ipak većini vrlina. Jer, pazite, choco se uvredila jer sam joj rekla kaj uistinu mislim o njoj i ona ja odmah unajmila tjelohranitelja koji me je počel vređati pod nadimkom Nije bitno tko sam ja. Mislim, kaj sam ja niže biće zato jer imam sam 12 godina? Jesam manje vredna jer nisam na listi cool blogova? I, budite iskreni, ali stvarno, jel moj blog glup? Jesam ja glupa? Jesam možda NAMJEŠTENO prošla s 5:0, a celu školsku godinu nisam ni knjigu otvorila? Celo vreme mojega bloganja neko vrši pritisak na mene.
1. Prvo su me omalovažavali jer sam dobivala jako malo komentara.
2. Onda su se čudili kak niš ne uzimam s my space.
3. Kad sam i to sredila, onda mi dojde neki tam ušljivac i veli mi da sam glupača i da u ničemu nisam posebna.
Znate kaj?
Dosta mi je.
I ovog bloga. I svega. I na prvom blogu su me omalovažavali. Pa sam odustala od njega. I na ovom me blogu pljuvaju. Ali meni je dosta prilagođavanja okolini. Idem do kraja, borila bum se iz prkosa, jer niko me ne može zaustaviti! Tak je i Pink uspela, kaj ne?
Dakle, poslušajte, "cool" blogeri, vi ste ko neki razmaženi politički sinovi (ili kćeri, u ovome slučaju), i čim vas neko takne, odmah je frka, jel'da? A mi, obični smrtnici, moramo biti potisnuti do samoga DNA da bi vi došli do izražaja!
E, pa dižem bunu! Može se pridružiti ko hoće. Niko me neće zadržavati, jer ja idem prema samome vrhu!
A sad svim koji me vole i podržavaju:
Pozz
od...
ŠaŠaVe
missy petre.................

|Komentiraj 62| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.