< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (12)
Ožujak 2007 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Pošalji mi mail
Pošalji mi MSN poruku











E, ljudi, kliknite tu ako ste LJUDI : KLIKNI ME!














Super stranice i blogovi:

Pogledaj mog westy-ja u akciji!! Klikni tu!
anja & Denis... ;)Hehehe... nemam komentara, dođi, pa vidi!! Ah, ta današnja mladež!! Golupčići!
Anja & MelanieMoj drugi blog....!
petr@Jedna od BadBlueGirlsica...
TeaTein blog, al ne piše baš često....:(
TvRcTvRc... hmm... što reći o njemu.... bitefighter, ogamer, ima forum, radi bannere.... valjda.... ok blog!
B.B.G. BadBlueGirlsice....
TenaFunky miss!! Slatka cura, ok blog!
Zemljaci Zemljaci!! Blog je totalno otkačen!
Totalno drukčijaTotalno drukčija cura od drugih.... klikni pa vidi!
Tražiš nevolje? Klikni ako se usudiš! Ne preporučujem klikanje na link ovog bloga!
Mala villaSuper cura... obožava zakon braće, ne voli fast food, mrzi školu, malo je zaljubljena, ima tri best frendice.... ;)
CURE U TRENDURiječi su nepotrebne.... Klikni i saznaj što rade... CURE U TRENDU!
SLATKA BRINETA 007 Slatka brinetica...
MASHA 155Masha....hmmm....počela je radit avatare..PO NARUDŽBI! Ona je mashtovita cura!
GLUPA SEKA (nije to moja sestra...tak se blog zove)Sebe opisuje kao glupaču na kvadrat, a kolko je zaista glupa (ak uopće je), saznajte klikom na njen blog!
Rent an idiot cool blog... slatki EMO dečki!!
LORENAKlikni!
SMILEY!!!!!Nasmiješi se!!



Sinan Sakić:
LEPA DO BOLA

Bože, kako godine lete,
Bože, jučer bila si dete,
danas, mlada prelepa žena,
za ljubav rođena

Bože, ti mene zoveš na piće,
nemoj,
bit ću ti bolno otkriće,
nemoj,
ne traži ljubav od mene,
ja nisam sreća za žene.

Ref;
Do zore rade klubovi
drže ih moji drugovi
na račun moga imena
sva su ti vrata otvorena

Do zore rade klubovi
idi zavedi pola grada
a ja ću biti
čovek iz senke
koji te čuva jer još
si mlada i
lepa do bola, lepa do bola

Bože, sve ovo teško mi pada,
bože, ipak si previše mlada,
veruj, nije mi lako ni malo,
baš zato što mi je stalo.

Bože, u oku suza ti blista,
idi, u duši ostani čista,
idi, ja nisam dobar ni sebi,
sreću ti doneo nebi

Ref.

Luče moje

Kosu sam skratila, šminku promenila
tebe izgubila, a bol pobedila,
tebe izgubila,a zivot sredila.

Kosu sam skratila, osmeh sam vratila,
teret sam skinula konačno živnula...
tebe izgubila i bol pobedila,a zivot sredila.

Da li mirno spavaš, luče moje,
ovo veče dal te savest peče...
govoris li u snu ime moje,
dal te čuje ona sto te truje.

Da li mirno spavaš, luče moje,
ovo veče dal te savest peče...
govoris li u snu ime moje,
dal te čuje ona sto te truje...
dal te čuje, dal ti poveruje...

Kosu sam skratila, malo za promenu,
malo al dovoljno da svi se okrenu,
u oku stari sjaj ko kaze da je kraj???

Kosu sam skratila, malo za promenu,
malo al dovoljno da svi se okrenu,
u mom je oku sjaj ciji je ovo kraj?,
sam sebe upitaj...

Da li mirno spavaš, luče moje,
ovo veče dal te savest peče...
govoris li u snu ime moje,
dal te čuje ona sto te truje.

Da li mirno spavaš, luče moje,
ovo veče dal te savest peče...
govoris li u snu ime moje,
dal te čuje ona sto te truje...
dal te čuje, dal ti poveruje...

Tanja Savić:
Poludela

Sedeo je preko puta mene
u kafe baru na peronu
dok cekali smo voz za jug
da krene,zalutali u vremenu

Gledao je negde u daljinu
cinilo se k'o da sanja
od ljubavi do tuge nit je tanka
a moja je ipak najtanja

Ref.
Poludela, za jedan dan
sada zivot dajem ako me se seti
poludela, al' dobro sam
jer to sto srcu prija ne moze da steti

Poludela, za jedan dan
pa ga od tada nocu sanjam vrlo cesto
poludela, al' dobro sam
i u grudima mu cuvam jedno mesto

Rekao je tiho dovidjenja
i pruzio mi ovlas ruku
sa tom se slikom svakog jutra budim
na jastuku, na jastuku

Put me vodi na sve cet'ri strane
al' ko za inat nikad vise
tamo gde jos jedna kosa plava
na jesenje kise mirise

Ref.


ImageChef.com - Create custom images

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




petak, 13.07.2007.

Amm.... video.... i.... reklamica...

Rihanna ˝Cry˝:


Cry Lyrics

Pa, evo.... jedna mala reklamica..... DOĐI NA NAJ TEEN FORUM!!!

|komentiraj 30| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.