< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (11)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


belive in me

Opis bloga

hej drustvo ovo mi je prvi blog da u njemu neznam još tocno kaj cu pisat al dat cu sve od sebe da bude nest zanimljivo za procitat i pogledat.....adiooo


USLUGA ZA USLUGU :) [LINKOVI]

>I NARAVNO JOŠ JEDAN ZANIMLJIV BLOG :)


-ZA ONE KOJE VOLE NARODNO

>ZA ONE KOJI VOLE HAJDUK
>

(ne)obicni-moj decko:-)

>moja mala SEKA

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Get your free counter



NEŠTO O MATEI!
Mmmmm pa ovako za pocetak...to mi je
best frendice,poznamo se od malena!
Mlada je godinu i pol od mene, al vjerujte mi ne izgleda tak smijeh
Izlazimo van zajedno-ma mislim kuhane i pecene smo... Ona obozava dalmatince i hercegovce ( crne visoke i onako dobro gradene -tak da ljudi javite se jer matea je prava mačka) super gradena ima je u svakom pogledu, al u normalnim kolicinama -pametna je (gimnazijalka) i da na prvom mjestu cura s kojom se mozes zezati do mile volje.....al kaciti se s njom nemoj jer opasna je ona nema dlake na jeziku smijeh
Inace je po horoskopu prava skorpija...temperamentna i tvrdoglava
Inace najmlada je u obitelji pa je dosta i razmazena mada nece priznat smijeh! Al sve u svemu dobra je ona curka !!!!yes

Nesto o meni:
Imam 19 let iz Zagreba sam studiram.prva sam godina na pravu. Volim dobru zabavu i dobru mjuzu....nevolim uciti (ali sta se mora nije teskosmijeh)
Volim zajebavat ljude dok ih ne raspizdim-znam da to i nije bas dobro, al to me ponekad kad sam onak nikakve volje razveseli malo party
Inace volim jesen i proljece-a ljeto i zimu mrzim iz vrlo jednostavnih razloga jer po zimi-je PREHLADNO zaliven,a po ljeti-je PREVRUCE burninmad
INACE imam mlađu seku ima 13 god. ponekad je pravi davež, al uglavnom što je starija sve se bolje kužimo i pokrivamo jedna drugu :)
Eto to je zasad to ...mislim mogla bi ja tu sad još nabrajati i gluposti valjati,al nije da mi se da ipak je 00:00 prema tome bajjjjjj bajjjjjjblabla








image hosting file

image hosting file


Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


MySpace

MySpace








nedjelja, 04.03.2007.

SUDBINA

-TKO VJERUJE U SUDBINU?
-STO JE SUDBINA ?
-DALI ONA POSTOJI ILI JE TO NESTO STO SMO MI LJUDI OSMISLILI?
-AKO POSTOJI MOZE LI SE NJOM UPRAVLJAT ILI JE ONA VEC NEGDJE U "ZVJEZDAMA ZAPISANA"?

- - 23:35 - pljuni… (1) - …pa prilipi - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.