hm...da...



evo ovako...znam rekla sam da idem na puzu do 9mj al...da...uglavnom...danas mi je predosadno pa sam odlučila neš napisat...danas mi se sara vraća...i idemo na kavu...jevda čekam da je vidim i da joj očitam bukvicu jer ona nije normalnayes...al oke...dosadno je ovdje...i da...nedavno su me dvije cure tako razočarale...bilo je to ovako...dogvorili smo se ja i tina da čemo ić pit u petakparty...al samo nas dvije...i tako...i otišle mi al s nama je išla karla, al ona nije pilalud....i tako popile mi sve i one su mi popušile cigarete...i bilo je oko 21-21.30h kad je karla odlučila da če ona otić...i dobro tina je rekla da če otić tek oko 23h tj. bit če samnom tamo cijelo vrijeme...i tako sam ja nazvala saru i neznam kaj su one dvije pričale dok sam ja pričala sa sarom no one su odlučile da če otić...i tako su otišle...i ono mene su tamo ostavile samunono...neznam kak je uopće to mogla napravit...mislim ako njima DEVET godina prijateljstva ništa ne znači onda mi ni ne trabaju...no ja ipak nisam ostala samasmijeh...mislim tini je važno samo da se uklopi u društvo i da ljudi misle da je faca..zapravo jako je dvolična...i to nisam očekivala od nje..al ipak zahvaljujem Bogu što sam taj dan vidla njeno pravo lice...pokazala mi je da njoj prijateljstvo ništa ne znači i da joj nikad nije bilo stalo do mene...ako ona uopće zna šta je to prijateljstvo...al boli me kurac...meni je ljepše bez nje...a koja cura fore ima..pogotovo ona njena pitanja:"lela...jesam ja ljepa?" daj curo jel ti znaš šta su sve ljudi pričali o tebi zbog tvojih takvih ispada...no neču sad o tome...no danas idem van...i jučer sam bila...i sutra idem...lijepo...bar mi nije tolko dosadno...al popravni če sad...katastrofa...a sad...moram ić oprat kosu...pa ljudi moji čitam vas...i kissam vas sve!!!thumbup


20.08.2006. | 16:43 | 9 K | P | # | ^

<< Arhiva >>


< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (4)
Kolovoz 2006 (11)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (4)
Svibanj 2006 (6)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?




Free Web Counter



don't click this link...


Copyright © 2006. Lela

Zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autorice.



Lela




IZREKE I CITATI:

“Ljubav je kao staklo koje se lomi ako ga čovjek primi suviše nesigurno ili suviše čvrsto.”(Ruska izreka)

“Ljubav nije u mozgu, ljubav je u krvi!”

“Strah od patnje strasniji je od same patnje.” (Coelho)

“Nema sunca bez svjetlosti, ni čovjeka bez ljubavi.” (Goethe)

“Tko je cinik? Čovjek koji zna cijenu svega i vrijednost ničega.” (Wilde)

“Kad se jedna vrata sreće zatvore, druga se otvore, no cesto tako dugo zurimo u zatvorena vrata da ne primijetimo ona koja su nam se otvorila.”(Helen Keller)

“Čovjek ispravno vidi srcem, ono sto je bitno, oku je nevidljivo.” (Exupery)

“Postoje ljudi koji vam izvade srce i postoje ljudi koji vam ga vrate na mjesto.” (Elizabeth David)

“ Nemojte čekati sutra, živite dok ste još mladi.
Danas već berite ruže sto stazom života vam cvatu!”
(Pierre De Ronsard)


"Nije sreća u tome da se čini ono što se želi činiti, već u tome
da se voli ono što se mora činiti."
(Sahtya Sai Baba)


"Veseo čovjek je kao sunce; kud god ide osvjetljava."
(Turska poslovica)


"Čudno je to kako je malo potrebno da budemo sretni, i još je
čudnije kako nam baš to malo nedostaje."
(Ivo Andrić)


"Ludosti učinjene u mladosti ne može nadoknaditi sva mudrost u
starosti."
(Bertrand Rusell)


"Nije se teško zaljubiti, nego je to teško reći."
(Alfred de Musset)


"Od svih istina najdublje su i najtrajnije istine srca."
(Antun Barac)


"Upravo zato što je tako topao, osmijeh je ljepši od bilo kojeg
cvijeta na svijetu."
(Henryk Wiegeland)


"Da bismo nekoga dolično voljeli, treba ga tako voljeti kao da će
sutra umrijeti."
(Arapska poslovica)


"Ljubavne rane može izliječiti samo onaj tko ih je zadao."
(Njemačka poslovica)


"Srce ima svoje pameti, koja ne poznaje pamet."
(Blaise Pascal)


"Srce ima svoje razloge koje razum ne poznaje."
(Blaise Pascal)



Lela






Lela