ej...



Ej ljudi...hm...danas je bio popravni iz fizike...i nisam prošla na neki način...zapravo ispravila sam prvo polugodište al drugo ču morat odgovarat u jesenskom roku...ma nije to ništa strašno...popravni iz kemije je u petak...al kemiju ču ziher proč nije to tak teško...a i iz kemije imam samo drugo polugodište...zbog prokletog popravnog nisam mogla spavat...zaspala sam u pola pet i probudila sam se u pet...katastrofa...cijelu noć sam učila, pa sam malo igrala PS2, a i dopisivala sam se sa sarom jer ni ona nije mogla spavat...i sad izgledam ko zombi...e pa stara mi nije ništa rekla...danas je nešto dobre volje...a ni stari se nije naljutio i nije mi solio pamet...i tak...došle su cure(karla i šeky) kao podrška ani i meni...al ja nisam prošla, a ana je...baš sam sretna zbog nje...i to kaj je ona prošla mi je uljepšalo dan...u sedam ujutro sam išla sa sarom na kavu...morale smo se malo razbudit i (psihički) pripremit za popravni...bili smo raspoređeni u grupe...a u grupama nas je bilo po troje...ja sam bila u prvoj grupi i čekala sam dva sata da dođem na red(bila sam zadnja u svojoj grupi) nitko iz moje grupe nije prošo...i tak...bar sam se na neki način rješila fizike sad mi još kemija u petak...jučer sam se malo otišla prošetat s tinom i karlom...pa je došao i bruno...tak smo bili u parku i zajebavali smo se...mislim bruno je jedva hodao i skoro mi je zaspao tam na klupici...dečko si je "malo" popio...i cijelo vrijeme je govorio da nije pijan...a ja sam ga cijelo vrijeme zajebavala...e da moram se tini zahvalit za "instrukcije"...pa srećo moja...kaj bi ja bez tebe...i svima vama se zahvaljujem na podršci...hvala svima...a sad moram ić...moram nazvat neke ljude...i moram si malo odspavat...al prije svega toga moram ić jest jer sam užasno gladna...aj pozdravljam vas sve...


04.07.2006. | 13:28 | 32 K | P | # | ^


<< Arhiva >>


< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (4)
Kolovoz 2006 (11)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (4)
Svibanj 2006 (6)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?




Free Web Counter



don't click this link...


Copyright © 2006. Lela

Zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autorice.



Lela




IZREKE I CITATI:

“Ljubav je kao staklo koje se lomi ako ga čovjek primi suviše nesigurno ili suviše čvrsto.”(Ruska izreka)

“Ljubav nije u mozgu, ljubav je u krvi!”

“Strah od patnje strasniji je od same patnje.” (Coelho)

“Nema sunca bez svjetlosti, ni čovjeka bez ljubavi.” (Goethe)

“Tko je cinik? Čovjek koji zna cijenu svega i vrijednost ničega.” (Wilde)

“Kad se jedna vrata sreće zatvore, druga se otvore, no cesto tako dugo zurimo u zatvorena vrata da ne primijetimo ona koja su nam se otvorila.”(Helen Keller)

“Čovjek ispravno vidi srcem, ono sto je bitno, oku je nevidljivo.” (Exupery)

“Postoje ljudi koji vam izvade srce i postoje ljudi koji vam ga vrate na mjesto.” (Elizabeth David)

“ Nemojte čekati sutra, živite dok ste još mladi.
Danas već berite ruže sto stazom života vam cvatu!”
(Pierre De Ronsard)


"Nije sreća u tome da se čini ono što se želi činiti, već u tome
da se voli ono što se mora činiti."
(Sahtya Sai Baba)


"Veseo čovjek je kao sunce; kud god ide osvjetljava."
(Turska poslovica)


"Čudno je to kako je malo potrebno da budemo sretni, i još je
čudnije kako nam baš to malo nedostaje."
(Ivo Andrić)


"Ludosti učinjene u mladosti ne može nadoknaditi sva mudrost u
starosti."
(Bertrand Rusell)


"Nije se teško zaljubiti, nego je to teško reći."
(Alfred de Musset)


"Od svih istina najdublje su i najtrajnije istine srca."
(Antun Barac)


"Upravo zato što je tako topao, osmijeh je ljepši od bilo kojeg
cvijeta na svijetu."
(Henryk Wiegeland)


"Da bismo nekoga dolično voljeli, treba ga tako voljeti kao da će
sutra umrijeti."
(Arapska poslovica)


"Ljubavne rane može izliječiti samo onaj tko ih je zadao."
(Njemačka poslovica)


"Srce ima svoje pameti, koja ne poznaje pamet."
(Blaise Pascal)


"Srce ima svoje razloge koje razum ne poznaje."
(Blaise Pascal)



Lela






Lela