PETAK...



Joj...jučer sam bila vani...dobro nije to bio baš neki izlazak ali bila sam vani do 23sata(inače smijem samo do 22) prvo sam otišla na kavu ponovno smo ja i on zajedno...uglavnom razgovarali smo i riješili sve...napokon...a onda sam primila jedan poziv(jako sam se iznenadila tom pozivu jer to je ona cura o kojoj sam pisala u poršlom postu)...uglavnom trebala je razgovarat samnom...i ja sam otišla s njom i starim društvom u jedan kafić, zvan natigo...uglavnom sara me zvala zato kaj mi se htjela ispričat za sve kaj je bilo i rekla je da se promijenila i da joj je jako žao zbog svega što je bilo...a kakva sam ja oprostila sam joj... ali ovaj put bit če po mome...neće se više nitko poigravat samnom...i tako sijedili smo gore u natigu i zajebavali smo se...doma sam došla na vrijeme što je čudo!!!(inače uvijek kasnim)
al sve je bilo super...još mi se starci nisu vratili...oni su se vratili u pola jedan...ja sam bila još budna i sišla sam dole kod njih pa smo se zapričali...a oni pijaninut...ludnica...pa su mi čak dali da pijem pivu(odma se zna koliko su bili pijani čim su meni dali da pijem)...i tako pričali smo do dva sata, zatim smo otišli na spavanje...ja sam zaspala u pet sati...nisam mogla spavat...trebala sam se danas probudit u pola 10 ali nisam se probudila iako mi je sat zvonio pet puta i još me došla moja mlađa sestra terminatorica budit al ja sam se samo zderala na nju...i moja stara se naljutila jer su oni čekali na balkonu da se ja dignem i da im skuham kavu...a kaj bi oni rekla sam im prije spavanja da nema teorije da se probudim ujutro...ja sam se probudila oko 13sati...i baš sam sad sretna zbog svega kaj se jučer dogodilo...e da i razmišljala sam o tome da stavim svoju sliku na blog...ali ne znam dal da je stavim il ne...pozdravljam vas sve...i svima šaljem veliku pusicukiss!!!smokin


22.04.2006. | 13:52 | 6 K | P | # | ^

<< Arhiva >>


  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (4)
Kolovoz 2006 (11)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (4)
Svibanj 2006 (6)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?




Free Web Counter



don't click this link...


Copyright © 2006. Lela

Zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autorice.



Lela




IZREKE I CITATI:

“Ljubav je kao staklo koje se lomi ako ga čovjek primi suviše nesigurno ili suviše čvrsto.”(Ruska izreka)

“Ljubav nije u mozgu, ljubav je u krvi!”

“Strah od patnje strasniji je od same patnje.” (Coelho)

“Nema sunca bez svjetlosti, ni čovjeka bez ljubavi.” (Goethe)

“Tko je cinik? Čovjek koji zna cijenu svega i vrijednost ničega.” (Wilde)

“Kad se jedna vrata sreće zatvore, druga se otvore, no cesto tako dugo zurimo u zatvorena vrata da ne primijetimo ona koja su nam se otvorila.”(Helen Keller)

“Čovjek ispravno vidi srcem, ono sto je bitno, oku je nevidljivo.” (Exupery)

“Postoje ljudi koji vam izvade srce i postoje ljudi koji vam ga vrate na mjesto.” (Elizabeth David)

“ Nemojte čekati sutra, živite dok ste još mladi.
Danas već berite ruže sto stazom života vam cvatu!”
(Pierre De Ronsard)


"Nije sreća u tome da se čini ono što se želi činiti, već u tome
da se voli ono što se mora činiti."
(Sahtya Sai Baba)


"Veseo čovjek je kao sunce; kud god ide osvjetljava."
(Turska poslovica)


"Čudno je to kako je malo potrebno da budemo sretni, i još je
čudnije kako nam baš to malo nedostaje."
(Ivo Andrić)


"Ludosti učinjene u mladosti ne može nadoknaditi sva mudrost u
starosti."
(Bertrand Rusell)


"Nije se teško zaljubiti, nego je to teško reći."
(Alfred de Musset)


"Od svih istina najdublje su i najtrajnije istine srca."
(Antun Barac)


"Upravo zato što je tako topao, osmijeh je ljepši od bilo kojeg
cvijeta na svijetu."
(Henryk Wiegeland)


"Da bismo nekoga dolično voljeli, treba ga tako voljeti kao da će
sutra umrijeti."
(Arapska poslovica)


"Ljubavne rane može izliječiti samo onaj tko ih je zadao."
(Njemačka poslovica)


"Srce ima svoje pameti, koja ne poznaje pamet."
(Blaise Pascal)


"Srce ima svoje razloge koje razum ne poznaje."
(Blaise Pascal)



Lela






Lela