POČELI SU PRAZNICI...



Počeli su praznici...svi su bili sretni jer danas počinju praznici...bilo je i vrijeme da počnu neki praznici jer mislim da bi izludila do kraja u toj školi...uglavnom...dok sam bila u školi bilo je jako, jako, jako dosadno...čak sam zaradila jedinicu iz matematike...i to se samo meni može dogodit...prvi put u životu skužila sam matematiku i šapćem ja drugima i pokupim jedinicu...valjda je profa mislila da ču ja past u depru zbog jedne jedinice...ali meni to nije upropastilo dan...nismo imali zadnja dva sata pa smo cure i ja otišle na kavu i pričali o ni o čemu drugom nego o duhovima...mislim kao da nismo mogle nać bolju temu...uglavnom na toj kavi bilo je tako dosadno...zatim smo otišle do škole, sjele na klupice i razmišljale kaj čemo radit...i tako je prošlo pola sata...pa smo se sjetile da bi mogle ić od učionice do učionice i gledat koga ima...i tako smo prošle cijelu škole, svim profesorima smo zaželili sretan Uskrs...zezale smo se sa čistačicama...ko bi rekao da su to tako lude žene...i kasnije smo se otišle zajebavat po kvartu...obišle smo valjda sve dućane ...više nitko nije imao para...pa smo se malo prošetale...popodnevna smjena je bila tako dosadna...nitko se nije napio osim jedne cure koja se toliko forsala..na njoj se vidlo da nije pijana al je valjda htjela ispast faca, takve cure me tako živciraju, misle da su nešto što nisu...jutarnja smjena je bila luda svi su bili pijani, zajebavali su se, bilo im je sve ravno...došlo je vrijeme da idemo doma...pozdravile smo se i dogovorile smo se da ćemo se vidjet...sve u svemu danas je bio dobar dan...osim kad sam došla doma i rekla starcima da sam dobila sulju iz matiše...onda mi je stari počeo pametovatlud...a on jako dobro zna da je matematika zadnja stvar koja me zanima kad dođem doma...i dakle to bi bilo sve...


12.04.2006. | 20:22 | 2 K | P | # | ^

<< Arhiva >>


  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (4)
Kolovoz 2006 (11)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (4)
Svibanj 2006 (6)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?




Free Web Counter



don't click this link...


Copyright © 2006. Lela

Zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autorice.



Lela




IZREKE I CITATI:

“Ljubav je kao staklo koje se lomi ako ga čovjek primi suviše nesigurno ili suviše čvrsto.”(Ruska izreka)

“Ljubav nije u mozgu, ljubav je u krvi!”

“Strah od patnje strasniji je od same patnje.” (Coelho)

“Nema sunca bez svjetlosti, ni čovjeka bez ljubavi.” (Goethe)

“Tko je cinik? Čovjek koji zna cijenu svega i vrijednost ničega.” (Wilde)

“Kad se jedna vrata sreće zatvore, druga se otvore, no cesto tako dugo zurimo u zatvorena vrata da ne primijetimo ona koja su nam se otvorila.”(Helen Keller)

“Čovjek ispravno vidi srcem, ono sto je bitno, oku je nevidljivo.” (Exupery)

“Postoje ljudi koji vam izvade srce i postoje ljudi koji vam ga vrate na mjesto.” (Elizabeth David)

“ Nemojte čekati sutra, živite dok ste još mladi.
Danas već berite ruže sto stazom života vam cvatu!”
(Pierre De Ronsard)


"Nije sreća u tome da se čini ono što se želi činiti, već u tome
da se voli ono što se mora činiti."
(Sahtya Sai Baba)


"Veseo čovjek je kao sunce; kud god ide osvjetljava."
(Turska poslovica)


"Čudno je to kako je malo potrebno da budemo sretni, i još je
čudnije kako nam baš to malo nedostaje."
(Ivo Andrić)


"Ludosti učinjene u mladosti ne može nadoknaditi sva mudrost u
starosti."
(Bertrand Rusell)


"Nije se teško zaljubiti, nego je to teško reći."
(Alfred de Musset)


"Od svih istina najdublje su i najtrajnije istine srca."
(Antun Barac)


"Upravo zato što je tako topao, osmijeh je ljepši od bilo kojeg
cvijeta na svijetu."
(Henryk Wiegeland)


"Da bismo nekoga dolično voljeli, treba ga tako voljeti kao da će
sutra umrijeti."
(Arapska poslovica)


"Ljubavne rane može izliječiti samo onaj tko ih je zadao."
(Njemačka poslovica)


"Srce ima svoje pameti, koja ne poznaje pamet."
(Blaise Pascal)


"Srce ima svoje razloge koje razum ne poznaje."
(Blaise Pascal)



Lela






Lela