< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Opis bloga

Ovo je moj novi blog.......nadam se da će vam se svidjeti.....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Bigoo

Bigoo



Myspace

Myspace


image hosting file

image hosting file


Image hosting

Image hosting





Ovo bi vam bila ja!!!
To sam vam stavila umjesto svoje slike-slobodno me navlačite!!!!!




adopt your own virtual pet!




Cursors

Hello-$v!m@
MOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!M VA$$
PUŠŠŠT@@@@@JTE ŠTOOOOOO
V!!!!Š€€€€€€€€€ KKKOOOOOM€€NTARA
MySpace

MySpace



sLiČiCe:


















NADAM SE DA VAM SE SLIKICE SVIĐAJU!!!!
STAVITE IH NA SVOJ BLOG!!!!!!

četvrtak, 08.03.2007.

Svašta............!!!!!!!!!!

BBBBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ne znam od kuda da počnem.....................,ah da sjetila sam se!!!!!!!!!
Mislim da bih trebala početi s vama već dobro poznatim VALENTINOVOM!!!bang
Nemoj te se uzbuđivati jer vam tu nema niiiš zanjimljivoooo.
U našoj školi vam se nekoliko dana prije valentinova stavlja svima zanimljiva kutija (meni ne baš draga) u koju možemo svojoj simpi,friendici...
izraziti svoje osjećaje!!!!!!!zaliven
Eto to vam je sve završilo tako da sam ja(i mnogi drugi-naravno)dobili neko ljubavno ili lažno pismo!!!!!!!yes
U tom pismu je pisalo:"TOKIO HOTEL"-pomozite mi jer ja ne znam tko mi je to poslao(ako imate idejjjicu tko mi je to poslao pišite mi u kommm.)
Sada ću vam dosađivati s MAŠKARAMA!!!!!!!!!!!namcor
Joooooooooojjjjjjj, to vam je bilo taaaaak' bezvezeeeee!!!!!!!!
Jedan od mnogih razloga je taj što se nisam maskirala!!!!!headbang-glupo od mene šta ne!!!!!!!!!!!!!!!!!headbangheadbangheadbang
Još nešto:mojih 2 izleta:
Sigurno sam vam već jaaaaaako dosadna!!!!!!!!!!!!!!
Bilo vam je to jako SUPAČ!!!!!!!
Evo ukratko bili smo u Zagrebu u Lisinskom-nadam se da sam dobro napisala, i u kazalištu Trešnja!!!!!
Najbolje je bilo u busu!!!!
BOOOOOKKKIIIIIIIIIIĆĆĆĆĆĆ LJUDIIIIIIIII !!!!!!!!!!!!
Hvala vam na kommm.(postigla sam rekord)!!!!!
PPPPUUUUUUUUU$$$$$$$@@@@@



| Reci nešto pametno… (23) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.