veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Opis bloga

Ovo je moj novi blog.......nadam se da će vam se svidjeti.....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Bigoo

Bigoo



Myspace

Myspace


image hosting file

image hosting file


Image hosting

Image hosting





Ovo bi vam bila ja!!!
To sam vam stavila umjesto svoje slike-slobodno me navlačite!!!!!




adopt your own virtual pet!




Cursors

Hello-$v!m@
MOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!M VA$$
PUŠŠŠT@@@@@JTE ŠTOOOOOO
V!!!!Š€€€€€€€€€ KKKOOOOOM€€NTARA
MySpace

MySpace



sLiČiCe:


















NADAM SE DA VAM SE SLIKICE SVIĐAJU!!!!
STAVITE IH NA SVOJ BLOG!!!!!!

nedjelja, 11.02.2007.

Glazba!!!

BBBOOOOOOOKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!ĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆmahwave
Ovaj post ću posvetiti samo glazbi-nadam sezaliven
Još vam nisam pričala o tome što slušam pa evo kad pročitate ovaj post
ćete znati-koja filozofija,nema šta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od Hrvatske glazbe ne slušam nšta osim Maksima Mrvice!!!!!!!!!
A,osim njega slušam i Avril Lavigne,Nightwish,Evanescence i Good Charlotte!!!!
Neznam što moja simpa sluša-na VEEEEEEELIIIIIIKUUUUU žalost!!!!!!!
Najdraža pjesma mi je(od legendarnog NIGHTWISHA)"Angels crye blood"-nadam se
da sam dobro napisala a, ako jesam onda bi to u prijevodu trebalo značiti-
anđeli plaču krv!!!!!!!!!!!!!!!!

KKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!$$$$$$$$$$$$$
AND
PPPPPPPPPUUUUUUUUU$$$$$$$@@@@@




| Reci nešto pametno… (22) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.