leizmi

28.03.2006., utorak

šesnaesti post

Svi su se postovi izgubili pa pomiješali. Pokušala sam ih vratiti prema uputama frenda blogera, a onda su se zbrćkali. Sad sam ih probala presložiti u pravi redosljed i totalno izgubila živce. Evo, zbog ovakvih situacija ljudi ne vjeruju u tehnologiju i one priče o boljitku koji nam ona nosi. Ni ja ne vjerujem.
Da sam sve ovo pisala rukom na kakvom finom papiru, ne bih se uopće iznervirala. Još bih se i relaksirala jer bi me povuklo da nešto naslikam itd.
Al, dobro. Evo, već dok ovo pišem, izbacujem iz sebe dio nervoze i puno mi je bolje. Dakle, tehnologija ipak vodi boljitku.
Imam naporan novi posao pa nemam potrebu kupovati vrijeme na blogu. Gotovo da mi fale oni dnevni "prazni hodovi". Ok, nije baš da mi jako fale - ja sam ipak radoholičar i "apsolutno uživam u svom mnogosatnom radnom vremenu". Kako je ono išla ona poznata autosugestivna mantra... "Svakoga dana u svakom pogledu sve više napredujem"?
Borim se ko pravi Slavko Štimac i, naravno, "apsolutno uživam u svom mnogosatnom radnom vremenu"...

- 18:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

o leizmima sve najbolje

Linkovi