leizmi

28.03.2006., utorak

petnaesti post

Deset dana da bih riječ rekla il napisala! Al vidim, nikome nisam nedostajala. Da bi tko što komentirao kako me nema! Il da bi tkogod suzu za mnom pustio! Ništa!
Moj je ego nenahranjen, gladan vapi za - nedostajati nekome!
U ovih deset dana malo me mljeo novi posao pa nisam stigla biti u dokolici. Al nakon prvog radnog tjedna, malo sam se opustila i prionula na dokoličarenje. Nisam još sigurna hoće li tako biti stalno ili je ovo dokolica pred zatrpavanje poslom, al dok traje - dobro je.
Dokolica je zapravo dosadna dok traje, al kad je nema, još je gore. Zato dokolicu treba poštovati, lijepo je prihvatiti i ugostiti. Kad odlazi, ispratiti je sa smiješkom i budno čekati kad će opet stići. Treba uživati u njenom društvu i nikada ne raditi nešto drugo kad je ona prisutna.

Evo, na primjer, mene ona sada napušta, al ja se veselim njezinom ponovnom dolasku.



- 18:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

o leizmima sve najbolje

Linkovi