< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off



PREDGRAĐA (Fakofbolan)

Bezidejno lutanje
monolitnim predgrađima
i zatiranje frustracija
bježanjem od stvarnosti

sudbina je mladeži
kojoj je obecana buducnost
a istina je okrutna
i tu je prici kraj

nema više ni ciljeva
kojima bi se stremilo
a svijet vrvi od
patoloških slucajeva

ali budimo optimisticni
budimo pozitivni
jer neke se stvari baš
nikad nece promijeniti

stoga natrag doma
u sigurno susjedstvo
gdje mladež tone
u civilizacijski glib

mi smo još jedna
izgubljena generacija
na putu bez povratka
na putu za nikuda
mi smo još jedna
izgubljena generacija
u celiji bez prozora
u tunelu bez izlaza




LUTAK ISKRIVLJENOG LICA (Majke)
izvan razuma lezi moja sjena
ti si kao i ja posve izgubljena
ucini me stvarnim
nestao sam u bezumlju
u spokojstvu nekom
nekom snu
ucini me stvarnim
nemam nista da' cu ti sve
samo da budem kraj tebe
dodirni me ucini me stvarnim
poslije svega osta slika smrtonosna navika
izvan razuma lezi moja sjena
ali vjera nije izgubljena
ja sam osmijeh, ja sam ptica
ja sam lutak iskrivljenog lica
dodirni me ucini me stvarnim
dodirni me ucini me stvarnim
izvan razuma lezi moja sjena
ti si kao i ja posve izgubljena
ucini me stvarnim
nestao sam u bezumlju
u spokojstvu nekom
nekom snu
ucini me stvarnim
izvan razuma lezi moja sjena
ali vjera nije izgubljena
ja sam osmijeh, ja sam ptica
ja sam lutak iskrivljenog lica
dodirni me ucini me stvarnim
dodirni me
izvan razuma lezi moja sjena
ali vjera nije izgubljena
ja sam osmijeh, ja sam ptica
ja sam lutak iskrivljenog lica
dodirni me

17.12.2005., subota

skoro sam objavila post bez naslova!

Upravo sam otvorila oči. Na pamet mi padaju..
I woke the same as any other day
Except a voice was in my head
*jebote pa moram u školu!!
*danas ću se naliti hmeljaste, žute tekućine..o da!tako mi svega!
*danas je urban..šmrc, šmrc…popušit ću i ovaj koncert. Zbog velike ne zainteresiranosti mojih kolega, odlučila da ću otići sama! Kad sam vidjela cijenu karte odlučila sam da neću ići nikako!
*tko mi je ugasio radiohead?crkle baterije?brzo puštaj myxomatosis!!!
*da li to po mrtvim dabrovima smrdi iz moje usne šupljine ili čije?sama sam doma..moja je..kalodont mi ne gine..kurac..mrzim jutro zbog različitih smradova i ukočenih dijelova tijela!
*mogla bih do kraja pogledati star warse..ili ne?preloše!doduše znala sam to i prije čim je moj brat izjavio da je to fenomenalno!čak deset puta bolje nego svi do sada i blabla!hm da…naime zaspala sam u onom dijelu gdje se portmanica diže iz kreveta sa frizurom na katove, koja nakon spavanja stoji bolje nego šta bi meni da samo nepomično sjedim! Njen pederasti dragi( tko je uopće pomislio da mu ona bijeda od kosice po vratu dobro stoji?!)bulji kroz prozor i razmatra veliku životnu odluku: biti dobar ili zao! Da..a tek kako mlada zvijezda glumi! Gotovo na nivou bilo koje naše zvijezde iz bilo koje naše sapunice! Zlo mi…
…šta sam radila ovih dana?
Kako je grad pred božić sav divan, svaku večer sam se prešetavala po trgu i cvjetnom, buljila u glupe štandove na kojima su jedino čarape lude i bila sam u prvom redu kad je na pozornici pjevala ona! Njena božanstvena kosa je u slapovima padala preko njenog kaputa, glas je bio usmjeren samo mojim ušima, a u jednom trenutku su me eowyn i happy morale pridržati jer sam u zanosu za tom ženom izgubila tlo pod nogama. Bila je to vlatka pokos!
Jedan dan sam ušla u krivu knjižnicu i pošteno se zbrukala! Veli meni tip: «mala, u krivoj si ustanovi!» da..od sad posuđujem knjige isključivo u jednoj knjižnici!
Imala sam opet noćne sate zvane radiohead..pa sam malo farbala zidove..možda sam trebala ići u malere?vidiš, vidiš..
malo nečega
neš
oh!
Prekjučer je bio jebeno čudan dan! Išle smo poslije škole do vinceka jer nam se jeo sladoled. Kod algoritma je svirao nirvanamen. Taj mlati masne pare! Ima glas, a i svira uvijek kad je ispod nule temperatura. Igra na suosjećanje građana. Sjedim na klupici i hipnotizirano slušam rape me. Skužim da imam nirvaninu majicu na sebi što je totalna rijetkost jer tu krpu nosim jedino na tjelesnom! Uđemo u šubidu da zgrijemo dupe, kad svira nirvana! Reko u kurac! Bila sam uvjerena da to neš znači..naravno nije značilo niš.
Nova? Čvara. Nema tu previše mozganja. Palo mi na pamet da ostanem doma. U svom krevetu skrivajući ispod poplona kolače.

The day I tried to live
I wallowed in the blood and mud with
All the other pigs


moram ići popuniti želudac...