Spades dance best from the hip...

srijeda, 25.01.2006.

još jedan u nizu...

Čačkalice su vrlo korisne stvarčice...
Dio jedne mi od jutros drži naočale na okupu, nakon što sam u napadu optimizma izvadio šarafić da vidim što mi škripi... Naravno, potvrdio sam onu poznatu izvedenicu Murphyjevog zakona da je sve lakše rastaviti nego sastaviti...

Jedna stvar koja me muči još od prošlog vikenda: svi ljudi su zapravo podvojene ličnosti... Svi posjedujemo (nevjerojatnu) sposobnost ponašanja kao da se nešto nije dogodilo, kao da netko nije nešto rekao, kao da nije nastala neka misao... Svi možemo gledati neku osobu u oči bez da joj pokažemo da nešto znamo, ili da pokrenemo neku temu o kojoj zapravo želimo pričati...

Toliko za sada; rado bi nastavio pisati ovo što sam gore započeo, ali jednostavno ne znam kako oblikovati svoje misli na tu temu u riječi...

Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
(Oni koji bi prodali Osnovnu Slobodu da kupe malo Privremene Sigurnosti ne zavrijeđuju ni Slobodu ni Sigurnost)
~ Benjamin Franklin

- 13:12 - Komentari (2) - Isprintaj - #