Spades dance best from the hip...

subota, 07.01.2006.

....4 Good times...

Izgleda da me je prošla blagdanska mrzovolja.
Sinoć bijah u Točkci, i isprva sam mislio da će biti standardno loše, ali sam onda našao kutiju za naočale u torbi, pa sam mogao bez straha biti u prvom redu na Čobanima...
Kad sam izašao, sreo sam prijateljicu iz razreda iz osnovne, koja je rekla da sluša Floyde i zeppeline, što me začudio jer su me kroz školovanje pratili samo pop / tupsi-glupsi / narodnjaci, sa rijetkim iznimkama tipa *metal i rap/hip-hop...
Došao sam doma, lijepo spavao do 12, išao pogledati slike sa fotića, i čim sam ugledao ovaj zarazni smješak, odmah je prešao na mene...
I još kada je na playlistu sjeo Def Leppard, osjetio sam kako posljednji tragovi mrzovolje nestaju sa mene :)

BTW, prijedlog za 80s Trash Night: Def Leppard :D

- 16:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #