Linkovi
evo, napokon sam stavio malo linkova...
uživajte ;)

rilinux.hr
moj Audioscrobbler profil
ovdje možete vidjeti šta slušam, ako vas baš jako zanima... -^
blog.hr
~~
linkovi na blogove mojih poznanika:
Ness
Maja
Elb
Ivana
Suba
Bogi
Gand & Plague
~~
ostali linkovi...
rirock.net
FUSION anomalog
deviantART
ex etsh forum

linkovi koji imaju veze sa glazbom...
AllMusic
musicbrainz
Pitchfork


Get Firefox!
Get Thunderbird
shoutbox
Našao sam novu vrstu shoutboxa, vide ga oni samo sa dovoljno velikim IQ-om.


blitzkrieg bop

21.11.2005., ponedjeljak

daklem, demantij :)

Pa jebemu mater ti ćeš meni govorit da sam maloumni seljak šta god to tebi značilo,,,

Zašto si to odmah shvatio kao da sam tebi rekao? :)

Trsat je veće selo od Hreljina

Zašto? :)
Do mog sela barem vozi gradska linija ;)

a to šta ti sluaš to mene ne zanima, jebe m ise slušaj wc vodokotlić group šta se mene tiče ja ne pljujem po tebi...

Ma neee, ne pljuješ po meni, samo što se ti i svi iz razreda križate kada kažem što slušam :)

Idem na koncert jer znam da ću se zabaviti do jaja i da ću to dugo pamtiti jer škoro, brun, pejaković, jelavić, butorac, magazin i sl. su stvari koje ja slušam.

I tu nema ništa loše... I ja iz istih razloga idem na koncerte...

A svi ste vi kao nešto "vrlo napredni" ovo ono a kad se naserete ili pjevate cajke ili thompsona...

to govori iz osobnog iskustva, jer ja npr ovaj vikend na RiRocku nisam vidio niti jednog pijanog (a bilo ih je) koji je pjevao nešto od toga što si naveo.

Sad tu možeš furat neki stil sa onim tvojim značkicama po torbi, čta se mene tiče možeš skinut i znak sa ceste i objesit ga oko vrata...svi furate neke svoje stilove jebeni alternativci ti bi jeo govna samo zato jer svi drugi jedu salatu samo da nisi isti ko netko!

Neda mi se ovo komentirat, al ću uključit jer mi se sviđa ovo sa jedenjem govana :D

E pa furaj ti šta god oćeš ali ostavi se nas na miru.

Jesam vam nešto napravio?
Prije bi ste vi mene tj. "nas ostale koji ne idemo na Škorota" (masovno križanje čitatelja pri saznanju da takvi ljudi postoje) trebali poštediti svog deranja i riganja pri povratku sa koncerta... Jer i u mom selu ljudi sljedeće jutro prolaze po tim ulicama koje će netko zrigati...

A ja garantiram da se na ni jednom koncertu toga šta ti slušaš ne možeš zabaviti sa sušom kao na ovakvim koncertima.

Garantiraš? :D
Šta je suša?

sve je to neko presravanje...gušt je vidjeti kad cijela sala pjeva u jedan glas kao jedno tijelo i nakon tjedan dana svi su pod istim dojmom..

Slažem se...
Al ti očito nisi bio na Harteri... ili na nekom koncertu poznatog benda koji je došao kod nas...

Čudni ljudi čudnog imena, pa mi kunu što je svetinja,,, Vjera Ljubav i Domovina.....

mda :)

# problem je u tome sta svi ti njegovi koje slusa vise ni ne postoje tako da ne moze ni ic na koncert bwahahahahahahaahahah (Sani 20.11.2005. 22:16)

Oćeš da ti iz popisa svojih cd-a izvučem koliko bendova svira a kolko ne svira?
nisam ja kriv što slušam stranu muziku čiji izvođači ne dolaze u Hrvatsku jer ih nitko ne sluša, nego svi slušaju lokalne bisere tipa ovih što ih je xoxo naveo gore :)

to je to, dosta rasprave, ja više niš ne pišem :)


- 10:31 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moj doprinos sveopćoj maniji za blogovima...

ako me želite kontaktirati:
stfumf@vip.hr
ICQ: 249798065
IRC: pae @ #rilinux @ irc.freenode.net
audioscrobbler...
...oliti, što sam najviše slušao prošli tjedan...
eXTReMe Tracker