Linkovi
evo, napokon sam stavio malo linkova...
uživajte ;)

rilinux.hr
moj Audioscrobbler profil
ovdje možete vidjeti šta slušam, ako vas baš jako zanima... -^
blog.hr
~~
linkovi na blogove mojih poznanika:
Ness
Maja
Elb
Ivana
Suba
Bogi
Gand & Plague
~~
ostali linkovi...
rirock.net
FUSION anomalog
deviantART
ex etsh forum

linkovi koji imaju veze sa glazbom...
AllMusic
musicbrainz
Pitchfork


Get Firefox!
Get Thunderbird
shoutbox
Našao sam novu vrstu shoutboxa, vide ga oni samo sa dovoljno velikim IQ-om.


blitzkrieg bop

30.06.2005., četvrtak

ljeto...

Neznam sta da pišem... uopće sam više izgubio volju da radim nes na kompu, koristim ga samo za surfanje, mail i muziku... neda mi se pisat šta sam radio od prošlog javljanja, pa ću samo ukratko reć kako mi izgleda dan: od 8 do 2 popodne sam na praksi u HGspotu, slazem kompove i instaliram windowse. Nakon toga dođem doma, pojedem neš, spustim se do frenda i idemo na more. nakon mora se otuširam i dalje radim po slobodnom izboru :)
Prije neki dan sam zaključio da sam ovaj tjedan bio na kompu manje nego što sam u jednom danu za vrijeme škole. grozno :)
Opet sam ostao bez inspiracije... Ništa, idem gledat oblake kako rastu iznad Grobnika, do čitanja :)

- 16:29 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moj doprinos sveopćoj maniji za blogovima...

ako me želite kontaktirati:
stfumf@vip.hr
ICQ: 249798065
IRC: pae @ #rilinux @ irc.freenode.net
audioscrobbler...
...oliti, što sam najviše slušao prošli tjedan...
eXTReMe Tracker