Linkovi
evo, napokon sam stavio malo linkova...
uživajte ;)

rilinux.hr
moj Audioscrobbler profil
ovdje možete vidjeti šta slušam, ako vas baš jako zanima... -^
blog.hr
~~
linkovi na blogove mojih poznanika:
Ness
Maja
Elb
Ivana
Suba
Bogi
Gand & Plague
~~
ostali linkovi...
rirock.net
FUSION anomalog
deviantART
ex etsh forum

linkovi koji imaju veze sa glazbom...
AllMusic
musicbrainz
Pitchfork


Get Firefox!
Get Thunderbird
shoutbox
Našao sam novu vrstu shoutboxa, vide ga oni samo sa dovoljno velikim IQ-om.


blitzkrieg bop

14.06.2005., utorak

da i ja malo pišem o kraju škole...

Ovo postaje sve bolje i bolje... Što je bliže zadnji dan škole, postaje sve zabavnije ::
Danas sam odgovarao Štaleta (Sklopovi u elektrotehnici - jedan od zayebanijih predmeta (ako ne učiš)) i dobio 2... Valjda mu se nije dalo zajebavati samnom :)
Jučer sam trebao odgovarati realizam u Hrvatskoj, ali je **beep** ispitala samo 1 učenika; valjda ću ja doć na tapet u četvrak. yay :)
And in other news... Išao sam vratit danas knjige u školsku knjižnicu, i ova mi nije htjela naplatit zakasninu od oko 40kn (držao sam knjige od početka polugodišta), kaže zato jer je debela knjiga (Zločin i kazna), pa da to iz principa ne naplaćuje :) A možda nije mogla datum pročitat pa joj se nije dalo mučit...
A sad dosta o školi... Ovih dana ništa ne stignem napraviti ujutro prije škole (evo opet riječ o školi... agrh...) zato jer se trebam "spremati" za "ispravljanje" ocjena... Zbog toga mi je bilo najbolje kad sam imao školu stalno ujutro - ljepo znaš da si cijelo prijepodne potrošio na školu i da imaš ostatak dana slobodno, a ne kao sad u srednjoj kad mi se totalno poremeti ritam spavanja zbog dizanja jedan tjedan u 6, a drugi u 10... i onda se stara čudi što vikendom spavam do podne... A što je nabolje, to ustajanje u rane jutarnje sate će potrajati još najmanje mjesec dana zato jer idem na praksu... Ako ništa, barem neću morat teglit torbu punu knjiga sa sobom...
I sad napokon nešto nevezano za školu:
Sljedeći utorak je ljetni suncostaj, tj. dan kada je noć najkraća, a dan najduži. Taj dan se u prošlosti u Finskoj, Danskoj, Engleskoj i ostalim "poganskim" zemljama obilježava kao midsummer, tj. kao početak ljeta... U 7. stoljeću je svim kršćanima bilo zabranjeno sudjelovanje u bilo kakvim obredima vezanim za taj dan... Ti obredi uključuju branje biljaka, za koje se vjerovalo da na taj dan imaju čudesne moći, i paljenje lomača da se otjeraju dugovi i demni koji slobodno lutaju na dan kada se sunce opet počinje pomicati prema jugu... Danas je u Švedskoj i Finskoj ljetni solsticij jedan od najvećih praznika, na istoj razini kao i Božić ili Nova Godina, i zapravo se slavi dan prije, a ne na dan praznika, kao što je uobičajeno u modernom svijetu...
toliko za sada, neću vam više dosađivat, idem još malo ubijat dosadu, pa u krevet... Nemam više šta za čitat prije spavanja jer sam vratio knjigu koju sam do sada čitao... grozno...

- 21:00 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moj doprinos sveopćoj maniji za blogovima...

ako me želite kontaktirati:
stfumf@vip.hr
ICQ: 249798065
IRC: pae @ #rilinux @ irc.freenode.net
audioscrobbler...
...oliti, što sam najviše slušao prošli tjedan...
eXTReMe Tracker