Linkovi
evo, napokon sam stavio malo linkova...
uživajte ;)

rilinux.hr
moj Audioscrobbler profil
ovdje možete vidjeti šta slušam, ako vas baš jako zanima... -^
blog.hr
~~
linkovi na blogove mojih poznanika:
Ness
Maja
Elb
Ivana
Suba
Bogi
Gand & Plague
~~
ostali linkovi...
rirock.net
FUSION anomalog
deviantART
ex etsh forum

linkovi koji imaju veze sa glazbom...
AllMusic
musicbrainz
Pitchfork


Get Firefox!
Get Thunderbird
shoutbox
Našao sam novu vrstu shoutboxa, vide ga oni samo sa dovoljno velikim IQ-om.


blitzkrieg bop

21.05.2005., subota

još jedan weekly report...

elem...
pon - tjedan je normalno počeo, pisali smo kontrolni iz matematike, valjda ću dobit pozitivnu :)
utorak - standardno, živa dosada doma i u školi...
srijeda - opet sam biser došao na prva dva sata nastave, iako nisam trebao... mi koji nismo trebali doći prva dva sata smo imali puna dva sata nastave - 3. i 4. sat :)
četvrtak - cijelo jutro sam čitao fakin lektiru (U registratur), da bih prošitao punih 20 stranica :) Na satu sam stalno dizao ruku, i na kraju sam za pune 2 rečenice dobio 4 :) Nakon hrvatskog sam išao do frenda na posao i nakon što je završio, uputili smo se u Big rock mamu (okupljalište nas "alternativaca", koji smo prenormalni za Točku ili Palach, i volimo slušati rock). Kako je frend dobio plaću, imali smo punih ~300kn za potrošit :) Krenuli smo lagano, dve runde pive, dva jegera, i samo smo dalje naručivali pive kako smo praznili boce... Ja sam nazvao frenda koji ima auto da dojde, jer smo zaključili da nas je premalo :) Kako smo pili na prazan želudac, nismo trebali tolko pit da osjetimo alkohol... Meni su starci puni brige počeli slat poruke u 23 (kada sam trebao bit doma), i nastavili su sve dok nisam došao doma, što je bilo negdje oko 01. Kada sam se vratio doma, prvo što sam uočio je da mi fali komp sa stola u sobi. Gospođa majka me pozvala da sjednem u dnevni boravak, gdje mi je uzela mob i prala me na temu "kako si mi mogao rec da ces ostat duze, ti mene trebaš pitat dal smiješ ostat duže, dok si ti pod ovim krovom ima da radiš što ti mi kažemo, jel ti jasno, marš u krevet!".
Ne trebam ni govorit da sam doma došao mrtav, i da sam rušio sve oko sebe :)
petak - rigao sam samo 3 puta, zadnji put sam na knap došao do wc-a. Tijekom dana me stara uredno oprala par puta na istu temu kao kad sam došao doma... Zabavno mi je bilo kad sam se ujutro dignuo i išao tražit kalkulator da neš izračunam... Otvorim ja torbu, gledam, nema pernice (u kojoj je kalkulator). Prevrnem ja cijelu sobu, nema pernice. Kako sam bio mamuran, nije mi se dalo živcirati oko toga, pa sam se oprostio sa pernicom i svime u njoj. U školi sam trebao bit tek u 17.40 (škola je počela u 15, valjda bog maturanata, ali moj razred nije imao prva tri sata, pa je zato škola bila tako kasno). Sveukupno smo nastave imali malo manje od sat vremena - na prvom satu smo samo nešto nacrtali, a na hrvatskom smo upisivali izostanke za 4. mjesec (hrv. nam predaje razrednica). Nakon nastave sam došao doma i gledao neki glupi film na tv-u.
subota - dignuo sam se oko 10, uzeo komp i mobove iz sobe od staraca i rasturao po kompu do ručka...
nakon ručka sam gledao The Shining koji sam snimio u ponedjeljak. Nakon toga smo otišli u bolnicu, u posjetu baki kojoj su vadili žučne kamence. Sad sam doma i vjerojatno ću čitati vjesti od jučer i danas, trebam na rilinuxu objaviti 10 vijesti da mi frend plati 2 pive :)

- 18:00 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moj doprinos sveopćoj maniji za blogovima...

ako me želite kontaktirati:
stfumf@vip.hr
ICQ: 249798065
IRC: pae @ #rilinux @ irc.freenode.net
audioscrobbler...
...oliti, što sam najviše slušao prošli tjedan...
eXTReMe Tracker