Linkovi
evo, napokon sam stavio malo linkova...
uživajte ;)

rilinux.hr
moj Audioscrobbler profil
ovdje možete vidjeti šta slušam, ako vas baš jako zanima... -^
blog.hr
~~
linkovi na blogove mojih poznanika:
Ness
Maja
Elb
Ivana
Suba
Bogi
Gand & Plague
~~
ostali linkovi...
rirock.net
FUSION anomalog
deviantART
ex etsh forum

linkovi koji imaju veze sa glazbom...
AllMusic
musicbrainz
Pitchfork


Get Firefox!
Get Thunderbird
shoutbox
Našao sam novu vrstu shoutboxa, vide ga oni samo sa dovoljno velikim IQ-om.


blitzkrieg bop

10.05.2005., utorak

nađeno u bespućima hrvatskog Useneta...

>>> Bio sam u Varazdinu neshto poslovno, neshto zbog faksa i ukrala mi
>>> neka budala ruksak sam svom pokretnom imovinom dok sam pio kavu u
>>> birtiji. Da skratim prichu, nasho sam lika (rodjena majka njegova mi
>>> potvrdila da je dosho doma s crnim ruksakom koji nije njegov, i tako)
>>> i pocheo se neshto kao natezat s njime na ulici, veli da nije, pa da
>>> se ne sjeca, blabla i NAPADNE ME. Nichim izazvan nabije mi se
>>> pleksusom na shaku, iz sve snage. Nisam ni skuzio shta se deshava, kad
>>> !BLAM! udari me glavom opet u desnu shaku. E, skamenio sam se od
>>> straha i prije nego sam dosho k sebi pochne me udarat rebrima po
>>> koljenima. Jedan put, dvaput, treci put i tresne na koljena ispod mene
>>> i stisne se u fetalni polozaj. Takav stav nisam u zhivotu vidio (koji
>>> je to kurac?). Zateturao sam, izgubio ravnotezhu (valjda od pustih
>>> udaraca po koljenima), napravio plivachki zamah desnom rukom i budala
>>> mi podleti glavom pod lakat dok sam padao. I tako jedno 3-4 puta.
>>> Totalni manijak, da znate samo kako sam nabio lakat. Josh mi se bacio
>>> na desnu chizmu 5-6 puta prije nego sam se uspio sabrati i pobjeci
>>> glavom bez obzira. Nije trchao za mnom, ostao je lezhati na podu
>>> chudno zgrchen u stanju duboke meditacije.
>>> To je bilo u chetvrtak, oteklina na desnoj ruci mi je splasnula jucher
>>> ujutro, al i dalje imam problema s micanjem prstenjaka i malog prsta.
>>> Pukla mi je i kozha na zglobu prstenjaka, al fino se uhvatilo, zarast
>>> ce valjda. Imam i gadnu masnicu na podlaktici (to kad je promashio pa
>>> mi je podmetnuo glavu pod podlakticu umjesto pod shpic lakta), a i
>>> boli me glezhanj noge na koju mi se nabijao. Pretuko me ko vola, koja
>>> je to vjeshtina? Smrdi mi na kinesku, gledao sam jednom na teveu
>>> kineske vojnike koji si lome letve o rebra i udaraju glavom u zid, jel
>>> to ta?
>>
>>

- 15:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moj doprinos sveopćoj maniji za blogovima...

ako me želite kontaktirati:
stfumf@vip.hr
ICQ: 249798065
IRC: pae @ #rilinux @ irc.freenode.net
audioscrobbler...
...oliti, što sam najviše slušao prošli tjedan...
eXTReMe Tracker