< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

UPOZNAJTE SVE TOPĐIJE IZ MASLARA
DAMIR:
Nadimak: db
Rođen 3.5. 1981.
Status: radnik (kod Krune)

Image and video hosting by TinyPic

KRUNO:
Nadimak : kuruno
Rođen 28.12.1985.
Status: student povijesti

Image and video hosting by TinyPic

TOMISLAV:
Nadimak : tomy
Rođen 25.10.1988.
Status: student agronomije

Image and video hosting by TinyPic

MARKO KRNJAK:
Nadimak: bečar
Rođen u travnju 1990.
Status : Mehaničar poljoprivredne mehanizacije

Image and video hosting by TinyPic

JOSIP:
Nadimak: kusana
Rođen u ožujku 1991
Status : Mehaničar poljoprivredne mehanizacije

Image and video hosting by TinyPic

MARKO RAJN:
Nadimak : rajo
Rođen u svibnju 1991
Status : veterinar

Image and video hosting by TinyPic

STJEPAN:
Nadiimci: stevan, pinjata, štef...
Rođen 7.12.1991.
Status : elektro tehničar

Image and video hosting by TinyPic

MARKO BLAŽIC:
Nadimak : blažic
Rođen 15.4.1992.
Status: prehrambeni tehničar

Image and video hosting by TinyPic


ZVONIMIR I MARTINA :
Nadimak: mali jambi
Rođen 13.4.1993.
Status: 8 raz

Image and video hosting by TinyPic

IVAN:
Nadimak : mimi
Rođen 9.3.2005.
Status: beba

Image and video hosting by TinyPic

NOVI TOPĐIJA
JURA
Nadimak: mali od DB-a
Rođen: prije 8 godina
Status:2 razred

Image and video hosting by TinyPic

Omiljeni Blogovi
Tena
Katarrina
Safiris
Stela
Tihana
Manuela
Anja
luda maya
Sanela
Smijalica

OMILJENO JELO
Image and video hosting by TinyPic ČOKOLINO=_blank>

ČOKOLINO

Doći ću ti u snovima

Jedina,
ponoć odzvanja,
jesi li zaspala
na ruci dragoga
Znaš li, tu sam ja
provodim noć bez sna
ispod tvoga prozora
kraj tvojih uzdaha

Hajde, sklopi oči,
nestani u san,
doci ću ti u snovima
kad noć proguta dan

Doći ću ti u snovima
kad noć proguta dan,
past ću kao kaplja rose
nježno na tvoj dlan,
doći ću ti u snovima
da ti ukradem poljupce,
neka vrijeme samo leti,
još uvijek volim te...

A onda, jutro je,
tiho budiš se,
pogledaš čovjeka
što spava kraj tebe
Onda zaplačes
jer to nisam ja
koga si voljela,
prekasno jedina

Ali ne plači
čekaj do večeri
kad zvijezde na nebu zasjaju
mi ćemo se ljubiti

Doći ću ti u snovima
kada noć proguta dan
past ću kao kaplja rose
nježno na tvoj dlan

Brojač posjetitelja


Free Web Counter
Free Web Counter

MSN: azeloth001@hotmail.com

Topđije iz maslara
28.03.2008., petak
Prvenstvo u streljaštvu

Evo ljudovi, javljamo se nakon nekog vremena.
Nema ništa posebno novog, osim jedne stvari.
Prije 2 tjedna održano je prvenstvo Agronomskog fakulteta u strešaljštvu.
Tamo je sudjelovao i Tomy sa puškom koju mu je već jednom otuđila policija.
Osvojio je 2. mijesto odmah iza njegove kolegice Tine Mojaš.
Ispucao je 143 kruga što je za početnike jako dobar rezultat.
On je jako zadovoljan svojim rezultatom , pa smo ga morali i objaviti.
Najavio je da iduće godine cilja na prvo mijesto, a cilj mu je i srušiti
svijetski rekord od 199 krugova.


Image and video hosting by TinyPic target=_blank>
- 22:33 - Komentari (31) - Isprintaj - #
20.03.2008., četvrtak
Dubokoumni post

Ovo je veliki tjedan
to je razdoblje promišljanja, o raznim životnim temama
Pa evo i ja sam si odabrao jednu temu
svi imaju neku verziju dubokoumnog posta ili su nedavno imali.....
Pa..........da budemo u trendu........
Evo malo filozofiranja........koje će ako ga shvatite možda koga i potaknuti na razmišljanje.........

Kada bi vam netko poklonio barku i kada bi vam rekao da je to jedna skupocjena ostavština nekog kralja jedne velike države, koja je godinama stajala u podrumu nekog muzeja i sada je tebi predaju na čuvanje.
I kada bi vam još rekao da je njezina vrijednost toliko velika da samo nekolicina ljudi u svijetu može platiti tu cjenu
Što bih uradio s njom?
Vjerovatno bi je dobro zaštitio, brinulo bi se da ne propadne i stalno je lakiralo kako ju vrijeme nebi načelo.
Bila bi mi vrlo važna.
A zašto onda to i ne činimo? Sa vlastitim plovilom, sa svojom barkom koju posjeduje svatko od nas, sa vlastitim tijelom.

Zašto se ponašamo kao da to tijelo nije naše i kao da ga možemo zamjeniti ako se pokvari?
Ne dajemo mu vrijednost koju ono zaslužuje.
Ponekad mislimo da je to "samo" tijelo, obično vjerujemo ili znamo da da je ono samo dio nas, mnogi vjeruju ili znaju da su besmrtni i da nas ovo tjelo samo privremeno prati kroz ovaj život! Kao da je zato manje važno!?!
Upravo zbog toga jer mu dajemo "samo" ulogu pratioca, ne stavljamo ga na prvo mjesto koje ono zapravo i zaslužuje.
Jer što mi vrijedi ako sam besmrtan i to što znam da sam energija, ako mi se tijelo pokvari ili prestane raditi?
Mogao bih čitavu viječnost skakati po ovoj dimenziji kao energija, ali zar će itko to primjetiti?
Na taj način ja nebi mogao primati iskustva i živjeti život u ovoj dimenziji, a to je razlog zbog kojeg sam zapravo i došao ovdje živjeti ovaj život na zemlji.
Zašto sam dobio tjelo?
Da me vozi gdje si ja to zaželim i da bude prijenosnik za sve ono što želim osjetiti, vidjeti, čuti i doživjeti
Zato nam ono toliko važno, iako je ono "samo" tijelo

Upute i pravila koja dolaze sa svakim tijelom jedinstvena su baš za to tijelo.
Te upute nalaze se duboko unutar nas samih, i jedini način da ih pročitamo je da uđemo unutar nas samih i osluškujemo.
Ukoliko se dovoljno stišam, vjerovatno ču osjetiti upute koje objašnjavaju rukovanje ovim trenutnim tijelom koje posjedujem.I to je jedini moguči način čini mi se za shvačanje samog sebe, sve ostalo je samo prepisivanje tuđih uputa koje se u nekim segmentima mogu podudarati s mojim, ali najčešče se dešava da te tuđe upute zapravo kod nas rade zbunjenost i onemogučuju nam da vidimo što se nalazi unutar nas samih.

Gledanje sebe, svog tjela i traženje uputa za njega zapravo je vrlo jednostavna stvar.
Dovoljno je umiriti se, zatvoriti oči, duboko udahnuti i izdahnuti pitajuči se "dali je ovo dobro za mene?"
Onaj prvi odgovor koji se pojavi, a može se pojaviti i u obliku osječaja koji prostruji kroz nas, vjerovatno je najbolji i najispravniji odgovor koji smo mogli dobiti.
Prihvativši taj odgovor krečem se zapravo prema uputama koje su namjenjene meni. Rezultat toga je onaj osječaj usklađenosti sa vlastitim tjelom i vlastitim životom, onaj osječaj kao da ti držiš sve konce u svojim rukama.

Prihvativši taj mir i sklad, zapravo stvar je u tome da ne moram više brinuti o plovilu koje mi je dano u ovoj dimenziji, nego o dimenziji samoj, tj. o svemu onome zašto sam i došao ovamo, o životnoj školi.



- 03:26 - Komentari (33) - Isprintaj - #
18.03.2008., utorak
Gramatički post

Halo ljudi
žao nam je šta nas nema i nikom se ne javljamo niti postove pišemo ali imamo za to jako valjani razlog!

Smijalica mi je postavila pitanje koliko sam imao iz gramatike? Zato jer nemože dopustiti da ovaj blog vode
osobe koje neznaju gramatički ispravno napisati post!
Imao sam iz Hrvatskog 4 i to uglavnom zahvaljujući književnosti jer sam nju znal ko i profesorica koja nam je to predavala
i to jedva jedvice sam imal 4 zato jer kao što je kazala profesorica
Nemožeš mi iz Hrvatskog jezika imati vrlo dobar a biti nepismen!
Gramatika ......
ma užas jedan! nije mi išla u školskim danima.

Pa smo zato Tomislav i ja proveli cijeli tjedan učeći gramatiku.
Koliko smo u tome uspjeli, čitajući ovaj post zaključite i sami.

- 15:25 - Komentari (14) - Isprintaj - #
05.03.2008., srijeda
PARTY ZA EKIPU

POZOR!!!! POZOR!!!!
Načulite uši , napregnite oči, jer imam vam nešto važnoga za reči!!!!!!!!!!

To se dogodilo svakom u životu i događa se bar jednom godišnje...
Povodom toga spremaju se velike fešte i slavlja...
Ne nije se nikom rodio sin, nitko nije dobio na lutriji...

NAŠ BEČAR SLAVI ROĐENDAN, I TO NE BILO KOJI 18...
S time dolaze velike odgovornosti i postaje dečko za ženiti.
Za sad je još uvijek bečar , a kaj bu bilo poslije neznamo.

OVIM PUTEM SVI KOJI DOLAZITE NA OVAJ BLOG POZVANI STE NA FEŠTU KOJA ĆE SE ODRŽATI U GORNJEM MASLARCU. VJEROJATNO (99%) U SUBOTU 5 TRAVNJA. AKO NEMATE PRIJEVOZ ORGANIZIRAT ĆEMO BUS.
BIT ĆE PJESME, PLESA, ZABAVE I NARODNOG VESELJA I NARAVNO PIJAČE.

Specijalno za tu večer angažirali smo DJ-a STEFFA sa novim zvučnicima i bit će premjera njegovog novog CD1
sa hitom " Tko je pustio moje cucke". Bit će narodne muzike a ako netko to ne sluša bit će i posebne slušalice za njih .
Možda dođe i tamburaš sa batinom Damir Miškec sa hitom zvončići ( na engleskom).
Molimo nek nam se jave zainteresirane djevojke za posao plesačice.
Angažirali smo i coctail majstora Ranka Turka koji odlićno sprema zemljotres.
Molimo odazovite se u što večem broju.

INAČE USPUT SLAVIT ĆE SE JOŠ DVA ROĐENDANA . MARKO BLAŽIC I MALI JAMBI


HVALA NA PAŽNJI

Image and video hosting by TinyPic
- 23:02 - Komentari (63) - Isprintaj - #
03.03.2008., ponedjeljak
Mali Jambi

Inače to vam je Zvonimir...
On je dečko za sve i za Crkvu i za feštu...
Ovo je njegovo službeno odjelo u firmi.....
ha ha... šala....
uglavnom on je super i dobro igra stolni tenis...
Voli cure ( Martinu i Manuelu ) i one vole njega...
ak trebate njegov broj javite se ...

Image and video hosting by TinyPic target=_blank>

- 23:14 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.