legende

08.03.2007., četvrtak

Naslov!!

Evo ljudi da se obratim nisam imao vremena tj. izgleda da niko nije imao vremena pošto smo imali ispite pa nismo imali vremena za pisanje ovog čuda,ove divote od bloga pa se sada javljam da smo živismijeh

I odmah da se otvori jedna turbo nagradna igra za vas koji želite mal misliti a nagrade su razne.Nagrade su razne tak da neke ću navesti:par kubika ničeg,kavu koju će si sam platiti,šetnju po gradu,odmor na klupi s pogledam na dravu,besplatnu nagradnu vožnju na ringišpilu,a najsretniji mogu ostvariti priliku da odu samnom na kavu i da mi je plate ak se dogovorimo kak treba i još mnogo togasmijehsmijeh

A nagradna pitalica glasi:
Lete dva jata galebova.Prvo jato se obrati drugome i kaže:"Dajte nam jednog galeba i biti će nas duplo više od vas".Nakon toga se drugo jato obrati prvome i kaže:"Dajte nam vi jednog galeba i bit će nas jednako ko i vas".a sad pitanje je:O koja je dva broja riječ?!?!?!? naughtynaughty

zamolio bi moje konje koji ovo znaju (ako znaju) da se mal suzdrže dok neko ne nadođe na odgovor.
za preuzimanje nagrade javiti mi se na msn koji je u boxu s lijeve strane a može i na icq-u tj ponudit ćete mi rješenje a možete se i javiti ak trebate malu pomoć il čisto da vidite šta radim.
i da ak bi se mogla marina(nadam se da nemoram prezime stavljat smijeh ) koja mene zna i ponekad ovo pročita javiti bilo bi uredu ak ne jebiga.

S puno velkih pozdrava wavewave
Dominko
- 22:10 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

A tu smo nas dvojica: Poc i Dume!
To je naš blog, i tu se piše i stavlja slike od subota, i tako naši doživljaji...
Uglavnom bit će dobar blog, sa puno slika...

Linkovi

VLASNICI BLOGA

Ovako: Vlasnici bloga su POC i ŽBLA i DUME od sada!Što ako neko logički razmišlja može doći do zaključka da nas trojica uređujemo ovaj blog, i da se brinemo o njemu da nebi bilo nekih šok sistema!HAHAHAHAHAHA

Odiiiiiiiii vamoooooooooooooooo! Jaću da te bićujem!!!

Za sve koji žele znati više o meni ovo sam ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zovem se Ivan živim na bosutskom u žutom naselju u pripizdini hahahahah. To su vam one žute zgrade koje vidite kad prolazite zaobilaznicom. Idem u emšu u razred sa ciganom Blažem. Imam 18 godina. Izlazim svugdje samo ne tamo gdje puštaju cajke jer cajke prezirem. Od glazbe slušam samo rock , nisam jedan od onih (poput blaža ) koji vole miješat stilove mjuze pa eto slušam samo jednu vrstu glazbe. I šta da vam još eto kažem osim da izlazim s totalno ludom ekipom , pretežito iz razreda ( Žbla ,pupić i njegovi bratići sven i alen , zatim nekad Dume i ovi ostali cigani iz mog naselja koje mi se neda nabrajat, i pretežito oni koje ste vidjeli na slikama sa mog rođendana). Žbla će vam valjd nešt napisat o sebi ak ne bude cigan i škrt za informacije. hahahahahaahahah.

evo vam icq broj: 191-541-902
i msn : poc_majstor@hotmail.com

još slika mal mojih slika
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


I OD SADA:

Ja sam Dominko u čestim navodim na blogu kao Dume,Domac,konjina,majmun,...Idem od nedavno na faks u slobodno vrijeme bavim se ničim.Sliku vam neću staviti da nebi došlo do preplašavanja,srčanih udara i sve tome slično.Ako itko želi saznat što god od mene nek mi se javi na msn ili icq što ću ostaviti u daljnjem tekstu.Stoga vam samo želim reć da ću ja kolko tolko ostavljati postove nove i to sve kad čobani neće.I da ostavite koji komentar kad ste već tu.

msn: dominko_os@hotmail.com
icq: 494-634-418

EVO MAL SLIKA OD SVEGA

Pupić, možete ga jođš zvat Fuji il mlađo al svi ga znamo kao boema

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Slika govori tisuću rijeći

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo da započnemo s boemovom familijom
ovo je njegov brat hahahahah isto ide boemovim stopama

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sven njegov bratić likčina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Domac pijanac hahaha

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Đakovačko smeče wule i budimćić

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jelena my bitch and me haahahhahahah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Daca ne voli fotić al eto uhvatiso je na djelu hahahahahahahaha

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Guc gotov čovjek i Preo skakavac

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Žbla smetlar

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mac hahahaha aaa nisam normalan


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Boem i ja u poshu standardni ples hahahahahah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo jedne sličice za sve koje vole talijanske motore heheheheh

Image Hosted by ImageShack.us



Evo malo slikica ukratko što pijemo subotama:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us