Komentari On/Off

AKO ŽELITE DIZAJN:
Dizajn by:AnToNiJa


SWRATITE OVDJE:
Moj Normalni Blog

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O swemu i swačemu...o mom dosadnom životu i naravno našoj kraljici Janici Kostelić...
Komentirajte i zabavite se...
Inače slušam : rock : ac dc , guns n roses , R.H.C.P , Nirvanu ...


Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr



Sam da odgovorim jednoj curi iz razreda na pitanje...Nije u pitanju Šoštarić...ovo pod Nikola ne mislim na Šoštarića...


Kety
Ivana - went
Adela i Monika
Iva - dizajnira


Moji najdraži...hehe...

Jessica Alba













































































url=http://img186.imageshack.us/my.php?image=jessicaalba74fy8.jpg][[/url]



ž



















[IMG]http://img249.imageshack.us/img249/9660/jessicaalba100qp6.th.jpg[/IMG]





url=http://img260.imageshack.us/my.php?image=jessicaalba105ry9.jpg][/url]













































Rafael Nadal...Rafa...
































































































































Nešto o meni...

Ime:Ivana
Prezime:nije bitno !
Grad:najljepši na svijetu ( Varaždin )
Godina:13
Naj boja:plava
Naj jelo:jagode sa sladoledom
Naj piće:capuchino
Naj frendice:Tina i Keti
Naj sportašica:Janica Kostelić
Naj nogometaš:Kaka ( i love you )
Naj tenisač:Rafael Nadal
Naj glumica:Jessica Alba
Naj glumac:Johny Depp
VOLIM
-sport
-frendice
-KAKU
-NADALA
-druženje
-smijeh
-zgodne komade ( dečke )
-more
-sunce
-sladoled
-jagode
-velike gradove
-skupe patike
-icq
-msn
-aute
-slušati muziku
-derati se na sestru
-zezati Katarinu
-lagati
-JANICU KOSTELIĆ

MRZIM
-umišljene
-sebične
-oni koji misle da su najbolji na svijetu
-kišu
-nevreijeme
-ILIČKU
-dosadne,mirne dečke
-Anju Paerson
-Federera
-KOšarku
-štrebat
-matematiku
-povijest
-školu
-miris benzina
-grah
-gusti sok
-sestru

BOJIM SE
-mraka
-smrti
-zmija
-pauka
-bolesti
-samoće
-vampira
-duhova




Moji najdraži..hehe...

Kaka, Ricky...



























































































































































Janica Kosteić..



































[IMG]http://img178.imageshack.us/img178/7767/janicakostelilm6.jpg[/IMG]







[IMG]http://img523.imageshack.us/img523/2880/janicaupsfv6.jpg[/IMG]



[IMG]http://img512.imageshack.us/img512/9654/janicakostelicjw8.jpg[/IMG]









[IMG]http://img127.imageshack.us/img127/2420/janookb6.jpg[/IMG]

























[IMG]http://img180.imageshack.us/img180/7726/volimteep5.jpg[/IMG]

Moje frendice...

Brunette W/ Pigtails Blue Glitter Shirt Glitters

Brunette W/ Pigtails Blue Glitter Shirt Glitters



Katarina-moja naj frendica...zabavna tipica...zna me nasmijati do suza...zaljubljena ( nesretno )...kaj više reći nego super cura...


Images for your blog codes

Images for your blog



Valentina-moja isto naj frendica...super je...zaljubljena ( sretno )...voli se zabavljati...zna dobro oponašati kapetanku...predivno je ispala na sliki iz razreda..i to je to..


Images for your blog codes

Images for your blog



Leti-super cura...šeksi...umišlja si da je grda i anoreksična a nije...zaljubljena ( mislim da sretno )...voli se zezati...ali i svađati..eheheh...super je i to je to...jer da nije takva nebi nam bilo tak zabavno...


image hosting file hosted images

image hosting file



Pati-sestra od Leti...voli punoo pričati...zabavna...isto šeksi...zaljubljena ( mislim da sretno )...zabavna...zna nasmijati i oraspoložiti čovjeka...i to je to...

nedjelja, 01.07.2007.

Hey....

LJudeki moji !!!...I am so happy...dobila sam tako dugo željeni dizajn ( sad vidite koga sam odabrala ali...on je rekel da je sad kao ˝prevelik˝za mene...ali ipak sam happy...) Dizaj mi je napravila jedna superrrr jakooo super i dobraaaaa cura...obavezno ju posjetite i slobodno naručite dizajn...( vjerujte nećete požaliti...( britneyfan95 )...JOŠ JEDNOM : nećete požaliti...ovak...uglavnom danas sam većinom igrala kod frndice a kasnije sam išla baki i tam igrala ( ima dosta mjesta pa...)..ali...igram KATSTROFA...NEMAM POJMA O BACANJU LOPTICE...O RAVNOM BACANJU...NE ZNAM NI PRAV REKET DRŽATI...ah glavno da se zabavljam...ljudi ja sam danas doznala da u Milanu od Kake majca dojde 400kn...pa manje bi i tu platila...ma nema veze bum ja mamu nažicala...hehe...uglavnom još jedamput se zahvaljujem curi koja mi je napravila dizajn VELIKO HVALA !!!....i pozdravljam sve koji mi komentiraju blog...KISSACH SVIMA...i dalje mi mi komajte jer vi ste ( kak bi boris rekel ) GENIJALNI !!!!!!!!!!!!!!!!!



Ljudi ZAKOOOOOON steeeee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



| komentari (578) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.