subota, 28.01.2006.

mamne volje

Evo ljudi... vjerojatno se pitate zašto toliko dugo nisam pisao. Prvo nisam imao jebene volje a drugo nisam ni znao šta da vam napišem. Jer kad jednom doživite prosvjetljenje i kad jednom u životu pušite travu kakvu, travu kavu treba pušiti jednostavno zaboravite sve o čemu ste mislili i zaboravite tj. vaše mišljenje koje ste imali o travi jednostavno se promjeni. Do sad sam ja mislio da sam znao nešto o travi; mislio sam da znam kako se treba ponašati kad ste napušeni i kako treba filozofirati o nekim stvarima ali kad probate jednu vrstu trave i shvatite da se od nje ne možete pomaknuti i da vidite stvari koje nikad prije niste vidjeli, tada shvatite da niste vi koji kontrolirate travu nego je ona koja kontrolira vas.. To se vjerujte mi zove kvalitetna trava. I po mom mišljenju kada uspijete kontrolirati travu koja je kvalitetna tada ste tek u životu doživili jebeno tako zvano "prosvjetljenje" jer ako ste uspjeli kontrolirati travu koja je visoke kvalitete tada je vaš um dovoljno uzrasto da možete razmišljati o stvarima o kojima nikad niste razmišljali!!! Ali do tada uživajte, experimentirajte i pušite što više trave uz filozofiju. Peace out!!!

- 02:46 - kOmENtaRi (13) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>