Evo da stavim neke slike iz mog grada što sam sliko...Nadam se da će vam se sviđati
Korzo
Kosi toranj
Korzo
Korzo
Moj novi post....Peace
Nisam dosta dugo piso na svom blogu i neznam šta da napišem nego da mi je žao zbog toga jer mi je blog oke...jednostavno mi s eneda uređivat i dodavat nove slike al ču se ipak malo potrudit da i to sredim. Nadam se da če se i dalje sviđat onima kojima se sviđao i da če imat što čitat na njemu. Dodavat ču još puno toga o subaru autima kao i o svom gradu a i pisat ču malo o svom životu...promijenit ču stil na blogu da ne bude samo o subaru automobilima. Ove gore slike što sam ih stavo sam sam sliko sa bratovim fotićem i fakat strava slika a budem ih još stavio...to je moj grad di živim a živim u Rijeci kao što ste i vidjeli. Pozdrav svima jer stvarno neznam što bi još mogo napisat u novom postu. Peace
Subaru: Impreza
Subaru je predstavio novo lice Impreze. Tu je i model STI s 280 KS. Glavno obilježje novog banzai ratnika je promijenjen prednji dio, koji Imprezi sada daje mnogo više karaktera i agresivnosti. Stražnji dio u odnosu na prethodnika baš i nije previše diran. Tehničke karakteristike: otpada 1,6-litreni motor, a bazu sada čini novorazvijeni 2,0 litreni sa 160 KS. U sportskom WRX-u veselo galopira 230 konja iz 2,5-litrenog motora, a u ultrasportskom WRX STi-u se u istom obujmu smjestilo njih 280. Dovoljno za pregršt banzai pokliča.
Krajem jeseni dolazi nam obnovljena Impreza – bolja nego ikad i – malo ljepša, uređena u kućnom stilu. Kako su motori i dosad bili odlični, na njima očito nije bilo potrebe za dorađivanjem.
Promjene na eksterijeru zahvaćaju ponajprije prednjicu i uključuju svjetla sa "suzicom", sportskiji branik i masku po uzoru na kućne modele, mali R1 i terenac Tribecu. Stražnja su svjetla dobila drukčiju optiku i prozirna stakla te nove branike. Novi je dizajn aluminijskih naplataka, dok u unutrašnjosti zamjećujemo neke nove dekorativne umetke. Slika unutrašnjosti odgovara modelu za japansko tržište pa su moguća sitna odstupanja u odnosu na model za Europu. Od mehaničkih dorada valja spomenuti nove mjenjače i novu upravljačku jedinicu centralnog diferencijala.
Ponuda motora ostaje kao i prije, i to u obje izvedbe: četverovratnoj limuzini i peterovratnoj kombilimuzini. Lijepo je što cijene neće bitno porasti, a također ćemo spomenuti da netom nakom Impreze možemo očekivati i novi Forester.
Subaru
Nova Impreza za Rally Korzike
Na Rallyju korzike, koji je na rasporedu , Subaru će predstaviti novu izvedbu legendarne Impreze. Prema riječima Davida Lapwortha, šefa momčadi, novi je automobil više evolucija no revolucija. Promjene na Imprezi obuhvatit će aerodinamiku automobila – ispod prednjeg odbojnika dodat će se novo krilce za što efikasnije prianjanje vozila pri velikim brzinama. Ovim će dodatkom ionako “spuštena” Impreza izgledati još agresivnije. Promjene su zahvatile i ispušni sustav kao i turbo punjač čime je postignuta veća snaga nove Impreze. Lapworth je izjavio: “Automobil je dovršen 2001. godine kada smo ga u četverovratnoj izvedbi predstavili na Rallyu Monte Carla. 2002. godina je evolucijska godina za Subaru, što znači da mijenjamo samo detalje. Još nije vrijeme za potpuno novi automobil.” Krajem ovog mjeseca Subaru će objaviti ime najnovije izvedbe legendarne Impreze.
STi je Subaruov odjel za motorsport. Sve prerade, dorade i ugradnja sportske opreme vrši se u njihovim laboratorijima i radionicama.
STi je odjel specijaliziran za pripremu vozila za rally natjecanja i za svjetsko rally prvenstvo WRC. Prijašnjih godina redoviti pobjednik natjecanja za WRC je bila Impreza STi 555 koju su pripremali STi-jevi stručnjaci.
STi proizvodi velik broj ugradbenih komponenti i dijelova za Subaru vozila. Ukoliko želite dograditi svoj Subaru na najbolji način STi dijelovi su jedini pravi izbor.
Impreza, Legacy, Legacy Outback i Forester u stalnom su programu STi odjela. Za ove modele možete nabaviti stvarno velik broj sklopova: od ovjesa i ispuha do unutarnjeg uređenja, pa čak i odjeće u STi stilu.
U prodajnom programu tvrtke Novos d.o.o. možete pronaći Imprezu STi koja je već pripremljena prema standardima STi-a, sa svim blagodatima koje pruža takva izvedba supersportskog automobila.
Legacy je ozbiljan i elegantan auto. Njegova Sedan verzija (limuzina) zainteresirati će poslove ljude obiljem komfora, lakoćom vožnje i dobrim voznim svojstvima.
Legacy SW dijeli školjku sa modelom Outback tako da je sličnost neizbježna. Ipak Legacy se više orjentira na City look i urbani način života.
Obje verzije automobila su vrlo elegantne i poželjne, samo će osobni afiniteti odlučiti: limuzina ili karavan.
Izvrsno bogato opremljeni već u serijskoj opremi opravdavaju cijenu u potpunosti. Obilje koje pruža Legacy uz odlična vozna svojstva možete pronaći samo kod Subaru-a
Forester je poseban čak i za Subaruove pojmove: sportski terenac kako ga neki nazivaju, uz odlične terenske sposobnosti ima i sportske ambicije, a snažnija verzija s turbo motorom je pravi sportski auto. Naravno i terenac.
Bogato opremljen kao i svi Subaru automobili već u serijskoj opremi Forester je više orjentiran prema dinamičnim osobama. Iako luksuzan, vrlo je praktičan i gotovo stvoren za sportaše, planinare i avanturiste raznih vrsta.
Forester možete bez problema možete voziti po gradskim gužvama jer se i tu osjeća kao kod kuće.
Forester je možda najsvestraniji Subaruov automobil koji se može koristiti u svim prilikama.
Outback je poseban automobil, koji ne samo svojim izgledom, već udobnošću i voznim svojstvima zaokuplja pažnju.
Outback je idealan obiteljski auto, savršeno izbalansirane veličine, mase, voznih svojstava i sigurnosti. Unutarnji komfor je na najvišoj razini, uz dodatak praktičnih pretinaca za sitnice i držača za čaše.
Automatski klima uređaj, kožna sjedala, umetci od plemenitog drveta samo su dio komfora koje pruža ovaj fascinantni karavan.
Snažni motori u izvedbi s ručnim i automatskim mjenjačem daju ovom automobilu sasvim novu dimenziju u kojoj će uživati i sportski orjentirani vozači i vozačice.
Ovo su slike sa mog mobitela s kojim sam slikao Subaru Imprezu