Designer:
Aska-Kayu:::NWE UB

Da/Ne

04/2009 (1)
11/2008 (1)
09/2008 (1)
08/2008 (1)
07/2008 (3)
05/2008 (1)
04/2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovaj blog će biti o mojim razmišljanjima o životu i drugim stvarima.
Još ću pisati o Anime-ju,igrama i drugo.

Hvala na vašim komentarima!!!!!!!!








Number of online users in last 3 minutes Number of online users in last 3 minutes

















Malo o meni i gluposti

NarutoFever.com Love Compatibility Test


NarutoFever.com Jiraiya's Peeping Hole


Click here to feed me a Rare Candy!

Get your own at PokePlushies!


Malo o meni:
Ime: Katarina
Nadimak na blogu: Lee-Kate ili jednostavno samo Lee
Rođena: 25.11.1990
Horoskopski znak: Strijelac
Mjesto: Zagreb
Best friends: Kazuya, Vrag(Maja),Tomy

Ako mi se želite javiti:

msn: lee-kateyang@hotmail.com(ali mi javite prije u komentarima da ste me dodali)

Nemojte mi stavljati lance sreće i brojalice i na msn-u mi ne šaljite to.

Ostalo.....

Moji banneri:

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



I adopted a Naruto chibi! ^.^



Ime: Naruto-chibi

Voli: Vukove,pizzu,mene

Ne voli: snakes

Vlasnica: Lee-Kate

Click here to adopt your own Naruto chibi!




petak, 18.04.2008.

Why is that so hard to understand?


Ok,naslov nije bitan. To sam tak bezveze napisala zato kaj mi je dosadno.
Jučer sam trebala ići sa frednicom na kavu i na kraju nisam išla jer mi je bilo slabo i htjela sam ići doma. Na kraju me je zvao njezin dečko i pitao gdje je ona ja sam rekla da nemam pojma jer sam doma i slabo mi je.I ona njega nazove i kaže mu da je na kavi sa frendicom i onda joj on kaže da prekida s njom.A zvao me je njezin dečko jer mu se ona nije javljala i sama sebi je pokvarila laž,jer je mislila da sam mu ja rekla.Pa nisam glupa da mu kažem,makar sam znala s kime je(sa bivšimj dečkom i frendicom).I od jučer me muči,tj.sama mučim grižnjom savjesti jer mislim da sam ja kriva.
Usput sam se počela osjećati kao da tjeram ljude od sebe,da ću ostati sama i da se nitko neće više družiti sa mnom.To mi je najgora noćna mora. Ne volim biti bez nekoga kraj sebe s kim ću se zezati i smijati. Osjećam se ko da sam gadura od koje svi bježe.
Ma mrzim kad sam ovakva,a vi morate čitati ove moje gluposti. Prvi depresivni post i to jako depresivni.Yey(moš misliti). Više ne znam što da mislim.

Idem ja prije nego napišem još više gluposti,







07:39

|79|Coment| #|