< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

hello.hello.
evo ovo je novi blog. ovaj put neću zaboraviti šifre!
samo pišite komentare i ovaj blog će dugo živiti!

evo i čet boksa....malo za dopisivanje:




























Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

subota, 09.06.2007.

maj lajf iz not mač difrnt den jor lajf

OI.OI.OI
VIDIM DA SU U ZADNJE VRIJEME SVI NEAKO ZALJUBLJENI, PA TAKO I JA!
ZALJUBLJEN SAM AL KAK SE KAŽE "NESRETNO"
ET!
JA VAM JOŠ TRAŽIM CURU,
KOJA ĆE SHVATIT NEKE MOJE KRITERIJE
I NEKE MOJE MANE I VRLINE!
DA.DA.ZALJUBLJEN SAM A TRAŽIM CURU!
ZVUČI GLUPO, AL ISTINITO JE!
ŽENSKA KOJU VOLIM, JEDNOSTAVNO NEĆE IMAT NIŠ SAMNOM OSIM PRIJATELJSTVA!
I ZATO SI OČU NAĆ CURU DA NJU ZABORAVIM!
ZATO JENSKE JAVITE MI SE, AKO STE NORMALNE..JER VOLIM BITI OPIČENIJI U VEZI!
........OVO VAM JE SVE ZAJEBANCIJA NO POMALO ISTINITA.........
EO POKAZAT ČU VAM KAKO ZAMIŠLJAM PRVI SEX...
OVAKO:

jebiga nemog stavit sliku nomadheadbangburninmadpuknucublabla

fala kati na komovima...




| kajmak (13) | kupus,grah,malina,kajsija,čičaboba | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.