< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Fly away? y/n

Opis bloga

evo ovo sam ja samo neznan zašto mi baš mora ispast ovako ogromna slika neće nikako da mi ispadne manja
Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 20.02.2008.

pegula....

i tako dragi moji obavještavan vas da san uspješno pokupila sve moguće viruse i bakcile od svog dragog i ni ovaj tjedan nisan išla radit...pa ja ću poludit!!!!!!!! tuzan nakon sve ove muke sa upalon bubriga i 4 tjedna šta san bila zatvorena u kući i napokon bubreg dođe na svoje-hura,vraćan se na posal i u rutinu svoju(u normalne izlaske iz kuće bez straha od mogućeg ponovnog oboljenja)-hura hura,našli smo stan i trebamo se lagano spakirat i otić-3 put hura-------al to ne bi bilo to da ja opet nisan dobila fibru.i to onu pravu,sa stilom da je mogu odradit...3 dana san se mučila sa 38 i 39 (ponedjeljak naveče čak i 40) i evo danas san napokon u stanju i šta napisat ,danas iman 37,5.ajd bar nešto valjda će brzo proć i napokon ćemo se spakirat i lagano u život u dvoje,al promislin kao da je sve protiv mene pa me straj na momente šta bi se moglo iduće dogodit?????help sretan sretan !!!



~18:52~ Fly (22) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.