< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Fly away? y/n

Opis bloga

evo ovo sam ja samo neznan zašto mi baš mora ispast ovako ogromna slika neće nikako da mi ispadne manja
Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

subota, 16.02.2008.

dame i gospodo samo kratka obavijest....

hy ljudi!evo bit ću kratka samo da vas obavjestin (ovih malo posjetitelja koje san dosad stekla i upoznala al nema veze šta ih je malo baš su mi simppa :) ) da ako ovih dana nebuden mogla puno pisat imajte razumijevanja-nadoknadit ću.jer u ponediljak se vraćan na posal-to je prvi razlog zašto ću manje pisat!drugi razlog je šta se selimo u podstanare na 3 miseca da vidimo kako ćemo se snalazit ja i on samo i financijski a i svim kućanskim poslovima :) ,pa san cila u balunu oko pakiranja stvari ...a uza sve to-muža mi je uvatila fibra i to 39,za ne falit.....i sad još moran oko njega skakat sa čajevima i svime uza sve to...al najteže mi pada pakiranje i raspakiravanje kad dođemo u novi stan....uh šta mrzin raspakiravanje i slaganje svih tih stvari,al neka radujen se sad životu samo u dvoje.eto ga to su ti razlozi,pa pliz imajte razumijevanja.unaprijed zahvalna vaša kike...hehe...pozdrav svima sretan



~16:23~ Fly (8) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.