Les amis de mes amis sont mes amis

03.04.2006., ponedjeljak

Za ljubitelje Coca Cole

Svi znamo da je coca cola štetna, ali koliko štetna, to vjerojatno ne znamo. Neki dan sam dobila mail sa lijepom prezentacijom o toj temi!

A kako sam i ja jedan od ljubitelja cole, ovo me prilično šokiralo. Istina, u zadnje vrijeme colu pijem jedino kad pijem bambus! Mislim da nakon ovoga prelazim na čisto vino, crno ili bijelo, nije bitno! Ima to svojih čari. Jednom su mi došli rođaci iz Švicarske i sjeli smo s njima u restoran. Ja sam naručila bambus. Sestrična me pitala šta ja to pijem? Čudila se kakva je to kombinacija, i što je najbolje, to još ima i svoje ime – bambus. Oni za to nisu nikad čuli u Švicarskoj!

Možda će nekoga ovo prosvjetliti!

„Kako su Cola i Pepsi KORISNI
:
Za čiščenje zahoda:
Ulijte limenku Coca-cole u zahodsku školjku. Sjednite sat vremena, te potom isplahnite. Limunska kiselina u Coli uklanja mrlje sa keramičkih površina.

Za uklanjanje hrđavih mrlja sa kromiranih automobilskih odbojnika:
Trljajte odbojnik sa ugužvanim komadom aluminijske folije umočene u Coca-Coli.

Za uklanjanje korozije sa dijelova automobilskog akumulatora :
Izlijte limenku Coca-Cole na dijelove akumulatora kako bi mjehurići uklonili koroziju.

Za čišćenje zahrđalog cjedila :
Obložite zahrđalo cijedilo tkaninom natopljenom Coca-Colom neko vrijeme.

Za uklanjanje masnih mrlja sa odjeće :
Izlijte limenku Coca-Cole na masnu odjeću, dodajte deterdžent, i protrljajte mrlje. Coca-Cola/Pepsi će pomoći pri uklanjanju masnih mrlja.

Usto će očistiti i zamagljena vjetrobranska stakla na automobilu.

MI PIJEMO TU STVAR!
NARAVNO DA OČISTIMO I SVOJ SUSTAV TAKOĐER. NAPOSLJETKU MI PLAĆAMO ZA TO.

ZA VAŠU INFORMACIJU
Iznos pH mekih pića, npr Cola & Pepsi je 3,4. Ta kiselina je dovoljno jaka da rastopi zube i kosti! Naše ljudsko tijelo prestaje izgradnju kostiju negdje u 30-oj godini starosti. Nakon toga će se kosti rastapati putem urina ovisno o kiselosti hrane koju uzimamo. Smjesa rastopljenog kalcija se akumulira u arterijama, venama, koži, tkivu i organima, što utječe na rad bubrega uzrokujući nastanak bubrežnog kamenca.
Meka piča nemaju nutricionalne vrijednosti (u smislu vitamina i minerala). Imaju visoku količinu šećera, visoku kiselost, i mnoge aditive kao što su konzervansi i boje. Neki ljudi vole konzumirati hladne mekane napitke nakon svakog obroka, pogodite koji je utjecaj?

Naše tijelo ima optimalnu temperaturu od 37° za funkcionalnu probavu enzima. Temperatura hladnih mekih pića je mnogo niža od 37°, ponekad iznosi blizu 0°. To smanjuje djelotvornost enzima i stvara pritisak na naš probavni sustav, probavljamo manje hrane. Znači hrana počinje fermentirati. Fermentirana hrana stvara neugodan miris, plinove, raspada se i stvara toksine, koji se absorbiraju u crijevima, cirkuliraju putem krvi i završe po cijelom tijelu. Takvo širenje toksina može dovesti do razvoja različitih bolesti.

Prije dva mjeseca, održano je natjecanje na Delhi Sveučilištu “Tko može popiti više Cole?” Pobjednik je popio 8 boca i umro na mijestu zbog previše ugljik-dioksida u krvi i nedovoljno kisika. Od tada, rektor je zabranio sva meka pića u sveučilišnoj kantini.“

THE END



- 21:37 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...

Linkovi